Vamos Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er dette et abonnement jeg fritt kan opprette nå, uten noen problemer? Har et Control-abonnement fra Djuice, men som for lengst er forbi bindingstiden. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ja, er bare å kjøre på Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Må jeg si opp mitt nåværende abonnement, eller går det automatisk når One Call overtar? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Du får nytt simkort i posten. ta i bruk det når den sier det Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Må jeg si opp mitt nåværende abonnement, eller går det automatisk når One Call overtar? bare at overføre nr til One Call Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Greit. Kan jeg som 17-åring stå som juridisk ansvarlig på et abonnement? Må endre det til meg selv før jeg hiver meg på One Call-toget. Per nå står moren min som juridisk ansvarlig. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Uansett, jeg har 1300 kroner gjenstående på mobilkontoen som jeg har dratt med meg fra djuice controll over noen måneder. Da er det nok liten vits å si opp dette abonnementet, noe som medfører at jeg mister pengene. Like så greit å bruke opp det jeg har før jeg går videre med One Call. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Så vidt jeg veit kan du få refundert de 1,300kr - et administrativt gebyr. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) jeg skal ringe ludo i morra og spørre dem om et lignende tilbud. får jeg nei, så blir det onecall på meg edit: atm så har jeg ludo som leverandør. Endret 29. september 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Så vidt jeg veit kan du få refundert de 1,300kr - et administrativt gebyr. Hvordan? Dette må du fortelle mer om. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 http://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobilhjelp/kontantkort.jsp Kontakt kundeservice for utbetaling, via telefon 09000 eller e-post via kontaktskjema senest 5 måneder etter oppsigelse. Beløp som står igjen på kontantkortet ved oppsigelse utbetales etter følgende regler: Utbetalingen går til eiers bankkonto Beløp under 20 kroner utbetales ikke Beløp over 1500 kroner utbetales ikke Bonus i forbindelse med spesialtilbud utbetales ikke Faste fakturabeløp som er innbetalt i bindingstiden utbetales ikke (SuperKontroll) Ved utbetaling av restsaldo er det behandlingsgebyr på 50 kroner. Gebyret trekkes fra den gjenstående saldoen Bytter du fra kontantkort til et abonnement, vil saldoen automatisk overføres til abonnementet. Det vil vises som et fratrekk på fakturaen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det gjelder, så vidt jeg kan forstå, ikke meg. Jeg har abonnement, og ikke kontantkort. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Hvordan fikk du de 1300? forhånds inbetalt? men samme gjelder uansett. Du kan vell ringe telenor og spøre Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Betaler 200 kroner i måneden og bruker dem. Med dårlig mobil, djuice friends og fri familie ble det til en del penger. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Kontaktet Chess kundeservice i dag, og de ga meg samme betingelser som Gavepakka til OneCall, så da slipper jeg å skifte:) NetCom har litt dårligere dekning enn Telenor på hytta, men syns igrunn det bare er deilig! Og Chess er etter min mening det beste mobilselskapet i Norge - super og personlig service Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 NetCom har litt dårligere dekning enn Telenor på hytta, men syns igrunn det bare er deilig! Hvordan kan dette være en bra ting? Saken er bare at du prøver å forsvare valget ditt. Akkurat her failer du Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Wohoo, utbetaling av penger gjaldt mitt abonnement også. Da blir det One Call folkepakka og masse cash. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Wohoo, utbetaling av penger gjaldt mitt abonnement også. Da blir det One Call folkepakka og masse cash. Gavepakke mener du vel,er best at bestille så fort som muligt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå