Kenney87 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Chess. De jobbet på spreng med å ringe alle som hadde gått over til Onecall idag..Kommer vel noe tilsvarende tilbud på nett etterhvert. Bra matchet av Chess syns jeg Endret 28. september 2010 av Kenney87 Lenke til kommentar
Iriver Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Chess. De jobbet på spreng med å ringe alle som hadde gått over til Onecall idag..Kommer vel noe tilsvarende tilbud på nett etterhvert. Bra matchet av Chess syns jeg Konge! Sa du fra til Chess om at du ville avslutte abbonementet? Jeg har bare bestilt fra Onecall sine sider, thats it. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg har One Call og bor i Oslo, og jeg kan fritt velge mellom Telenor, Netcom og NwN. Både med og uten 3G. Sikker på at du kan bruke NetComs nett? De har ingen roamingavtale med NetCom lenger. Var visst litt lenge siden jeg hadde testet. NC fungerte ikke nå nei. Men Telenor har kjempebra dekning omtrent uansett hvor jeg er, så det går greit for min del. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Bra av Chess! Skal ringe de i morgen, så slipper jeg kanskje å bytte !? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Bra at det kommer priskrig på "fribruk" abo. Netcom sin iConnect er bare idiotisk..... får håpe de holder komme det fribruk produkter etter jul til under 250kr så hopper jeg på de. Endret 28. september 2010 av -Night- Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Dette er jo sykt! Og den 5GB-grensa er helt greit for min del! Edit: Status Endring gjennomført. Bytte av abonnement er registrert Endret 28. september 2010 av Überadri Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 165mb dagen jada funker fint det Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Chess. De jobbet på spreng med å ringe alle som hadde gått over til Onecall idag..Kommer vel noe tilsvarende tilbud på nett etterhvert. Bra matchet av Chess syns jeg Konge! Sa du fra til Chess om at du ville avslutte abbonementet? Jeg har bare bestilt fra Onecall sine sider, thats it. Jeg bestilte samme som deg, ble oppgringt av chess et par timer senere :-) Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Beholder dere da Chess, eller går dere over til OneCall? Endret 29. september 2010 av pologutt Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg beholder ihvertfall Chess. Er veldig fornøyd med de + at de garanterte lavere pris enn Onecall etter 1.januar Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Chess. De jobbet på spreng med å ringe alle som hadde gått over til Onecall idag..Kommer vel noe tilsvarende tilbud på nett etterhvert. Bra matchet av Chess syns jeg Konge! Sa du fra til Chess om at du ville avslutte abbonementet? Jeg har bare bestilt fra Onecall sine sider, thats it. Jeg bestilte samme som deg, ble oppgringt av chess et par timer senere :-) Planlegger å bytte 1. oktober, for da kan jeg bruke bonuspengene til å betale ned regningen. Var det slik at tilbudet deres skulle komme veldig kjapt? Jeg må egentlig innrømme at å bytte frister siden netcom sin dekning her er dårlig på data, og jeg tror telenor sin er bedre. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Gledelig er jo at Folkepakka oppgraderes fra 10mb til 400mb. Så etter endt kampanje av Gavepakka ser jeg Folkepakka til 199,- for det du får som et kupp. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Gledelig er jo at Folkepakka oppgraderes fra 10mb til 400mb. Så etter endt kampanje av Gavepakka ser jeg Folkepakka til 199,- for det du får som et kupp. Helt enig,har hatt folkepakka,går over til gavepakka fram til 31/12 og så folkepakka igjen. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hæ? Hvor står det at folkepakka endres fra 10MB til 400MB? Så ikke det på abonnementet.. Lenke til kommentar
Rolser Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hæ? Hvor står det at folkepakka endres fra 10MB til 400MB? Så ikke det på abonnementet.. Sendt ut sms hvertfall Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hæ? Hvor står det at folkepakka endres fra 10MB til 400MB? Så ikke det på abonnementet.. http://www.onecall.no/abonnement/mer_data_i_pakkene.php Lenke til kommentar
anordne Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Bestilte onecall i går. Sparer ca 1500 kr, tilegg kan jeg bruke mobilen vilt så kanskje besparelsen blir enda større. Flott greier!! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Overføringen min til OneCall vil skje 11.10.10, noen andre tidligere? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jøss, bra markedsføringstriks av OneCall! Har hatt OneCall før, og går nå over igjen Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Chess har NetCom nett, dårligere dekkning en Telenor (One Call) Tror heller ikke på at de kan garantere lavere pris en One Call etter jul. Ikke noe noen i Chess har lov til å si ut fra info fra Chess i dag. Så den infoen er vel fra en Chess "mann" eller ikke riktig! Veldig bra av One Call! Endret 29. september 2010 av ebbe77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå