Mørbradbiff Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Da jeg uansett ikke har noe større forbruk enn de forskjellige 500, så vurderer jeg og stoppe porteringen min til ludo Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Synes OneCalls tilbud blekner i forhold til de andre operatørene nå... Har alltid foretrukket Onecall da de har vært tidlig ute med gode priser, men nå blir det Ludo frem til påske, og evt tilbake til Onecall igjen. Får håpe flere gjør det samme, så kanskje en kundeflukt gjør at Onecall kan tilby det samme som konkurentene. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Personlig så ligger jeg under 120 minutter og 90 sms i måneden, mens med data klarer jeg meg vanligvis med under 200mb. Så vil nok gå over til faktura med datapakke, får jo det samme for halve prisen da. Har vært deilig med ubegrensa databruk de siste månedene da... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ludo/Chess/Tele2? Vurderer sterkest å bytte til Sjakk Matt hos chess. Pros and cons mottas med takk. Lenke til kommentar
oppgitt Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ludo/Chess/Tele2? Vurderer sterkest å bytte til Sjakk Matt hos chess. Pros and cons mottas med takk. Vil tro at det mest negative med Chess er at de har Netcom dekning, men bor du i en av byene bør det ikke være noe problem. Den største fordelen slik jeg ser det er 2 for 1 på kino. I tillegg synes jeg at de er den operatøren som har kommet med flest kule konsepter for kundene. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Bodø bør takle det greit. Tele 2, har de sitt eget nettverk? Ludo tror jeg blir for "lite", egentlig, Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Fikk sms fra Djuice i går: hei, vi har en hyggelig overraskelse til deg ! Nå forlenger vi tilbudsperioden din i enda 3 mnd til kun 83,- pr mnd. Dersom du har endret abonnement kan du se bort fra denne henvendelsen. Riktig god jul ! Hilsen djuice. Stoppe tilbud? Send STOPP SMSTILBUD til 2000 Det gjør vel igrunn dette til det beste tilbudet etter nyttår :-) (Gjelder fortsatt etter det jeg har skjønt 3000 min/sms, 105 MMS, og 500 MB data) Endret 23. desember 2010 av yhagger Lenke til kommentar
stue Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Djuice også ja. Da står onecall igjen som det soleklart dyreste Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Djuice's tilbud gjelder kun eksisterende kunder ser det ut til, akkurat motsatt av forrige gang. Håper dette gjør noe med prisene hos de andre også. Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Snakket så vidt med kundeservice og de visste ikke så mye om tilbudet enda, men trodde det kun gjalt kunder med tilbudet fra før. Mulig det er mulighet for å bestille det gamle tilbudet fortsatt? Bare synsing fra min side. Stod det at det måtte bestilles før en dato tro på det originale tilbudet? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Må få bestilt nytt abonnement nå. Hva er best av nettverkene til Tele2 og Chess? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Begge har NC, så ingen forskjell. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ingen av de med super-tilbud som har Telenor? Eller er det ingen merkbar forskjell når man bor i by? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ingen av de med super-tilbud som har Telenor? Eller er det ingen merkbar forskjell når man bor i by? Ludo har Telenornett Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Er det grunn nok til å gå for Ludo, eller er Chess/Tele2 bedre? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg står selv fast på valg av operatør, Har noen erfaring med ludo? stoler ikke helt på de etter alt pjattet rundt dem i det siste. Hve med tele2 eller chess? chess sin løper jo lengere. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ble Chess for min del. Må bare få fatt i et micro-sim. Fant det ikke på chess.no. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Chess har microsim vertfall de jeg fikk sist jeg kjøpt tlf med de i sommer. Hvordan er netcom/chess sin 3G dekking i Oslo? Endret 29. desember 2010 av -Night- Lenke til kommentar
stkris Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 For min del ble det Ludo sitt tilbud som lønte seg best. Deilig med stor datapakke! Lenke til kommentar
Iriver Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det følger med både MicroSIM og vanlig SIM hos Chess. God kundeservice Netcom-dekning TV2 Sumo Gull 3 mnd ChessBonus poengsystem 2 for 1 på kino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå