Gå til innhold

OneCall, Best tilbud noengang? "Gavepakka" fribruk ut året


Anbefalte innlegg

En sikker vinner hos kundene hadde vært et enhetsbasert abonnement.

 

F.eks 1000 enheter for 149,- som fritt kan brukes til det man vil... 700 ringeminutter, 200 mb data og 100 sms f.eks.

 

Støttes! Veldig godt forslag. Det varierer jo for hver måned hvor mye man bruker av de forskjellige. Jeg har enda ikke hatt like måneder i hvert fall. Noen måneder mer sms enn ringing og motsatt.

 

Også helt enig med dere alle om det merkelige MMS antallet. Jeg har sendt kanskje 20 MMS totalt siden det kom. (mest fordi det er for dyrt, men hvorfor ikke sende e-post uten begrensninger på størrelse?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OneCall har priset seg helt ut av markedet med sitt latterlige "tilsvar" på påskekampanjen til de andre tilbyderne. 199 kr for 500mb i måneden er rett og slett latterlig dårlig. Fri bruk klinger litt bedre i så måte hehe.... Folkens, husk å bestille påskekampanjene før nyttår.

Lenke til kommentar

OneCall har priset seg helt ut av markedet med sitt latterlige "tilsvar" på påskekampanjen til de andre tilbyderne. 199 kr for 500mb i måneden er rett og slett latterlig dårlig. Fri bruk klinger litt bedre i så måte hehe.... Folkens, husk å bestille påskekampanjene før nyttår.

 

Du er ikke tilfeldigvis samme person som Sandaker var mindre imponert over i forhold til svartmaling? Argumentasjonen din er slående lik..

Lenke til kommentar

Dere som er skuffet over OneCalls tilbud, bruker dere veldig mye i måneden?

 

Ludo og Chess gir fri bruk for 199 per måned, men er tidsbegrenset til tre måneder trogenhalv-til-fire måneder.

 

OneCall gir 150/500 mms/sms/min/data for 99/199 per måned. I tillegg kan du doble for halv pris. I tillegg igjen kan du kjøpe datapakker.

 

Kan ikke skjønne at alle synes dette er et så dårlig tilbud. Er bare litt vanskeligere å regne på. Hvis du kombinerer samtalespesifikasjon for å se hvor mye du bruker, telepriser.no og litt manuell sjekking av tilbud som den ikke dekker kan du finne ut ganske nøyaktig hva som lønner seg.

 

For meg lønner Grunnpakka seg lett over 199 for fri bruk. Finner jeg ut at jeg trenger å doble den til 300 mms/sms/min/data sparer jeg fortsatt en femtilapp i måneden i forhold til Chess/Ludos "supertilbud".

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

 

Ludo og Chess gir fri bruk for 199 per måned, men bare neste tre måneder.

 

 

Det gjelder fri bruk for de neste 3 og 1/2 til 4 mnd (Chess sitt tilbud varer til 30.04.10, Tele2 sitt går ut 15.04.10 og LuduMobil sitt varer til 25.04.10).

 

Alle må jo selvfølgelig se på hva som lønner seg for dem, men for veldig mange er det særlig fri bruk av mobil bredbånd som vil lokke fremfor å bli hos One Call med folkepakken deres. 1 gb forsvinner kjapt om man bruker mobilen til tethering en gang i blant. Mens noen har bare høyt forbruk med ringing/sms som gjør at 199 for fri bruk vil lønne seg i noen måneder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...