cbfn Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ludo bruker vel Netcom? Jeg brukte Tele2 før, som også brukte Netcom, og deres nett var mildt sagt dårlig. Lenke til kommentar
stue Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ludo bruker telenor. Da var "tilbudet" til OneCall lansert, og IGJEN klarer de å være dårligst i klassen. Synd, hadde håpet de kanskje kunne slå til med noe konkurransedyktig denne gangen. Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 One Call sitt tilbud??????????? Pris per måned: kr. 199,- Inkludert ringetid: 500 min Inkludert SMS: 500 stk Inkludert MMS: 500 stk Inkludert data: 500 MB E bare ikkje så bra,kunne vært 1 giga istedet for 500 mms Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Er jo bare å drømme om at jeg skal betale 199,-/mnd. for patetiske 500 mb. Kommer muligens til å gå for noe som passer bedre for meg som ikke er ei skravlekjerring eller smsfjortis, nemlig Netcoms Flexitalk + surfepakke 2. Siden det ikke er oppgitt noen grense, antar jeg at den er på 5-6 gig. Tilleggspakken ser ut til å koste 249,- før man trykker "bestill", og 125,- etterpå Satser på at den billigste er riktig pris. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) økt mms fra 15 til 500.... Hvem bruker mms i dag? ska jeg sende bilde så blir det epost..... hadde helst sett da de heller økte data en god-del. Endret 14. desember 2010 av -Night- Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 økt mms fra 15 til 500.... Hvem bruker sms i dag? sender jeg bilde bruker jeg kun epost.... hadde helst sett da de heller økte data en god-del. Enig der,15 mms e nok,1,5 giga hadde vært bra det. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Man kan lese om OneCall sine endringer av pakkene deres hos Mobilen.no Jeg kan ikke si jeg ble overveldet av denne lanseringen, så da blir det overgang fra Telenor til LudoMobil innen to-tre uker. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Da blir det vel Ludo eller Tele2 da. Heller fri bruk en 199 ,- kroner for begrensninger. Dårlig OneCall. Snakker vi massemail til de? Lenke til kommentar
delfin Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ja, hvem ER det som trenger 500 MMS? Det er jo helt idiotisk... Eneste grunnen til at de har det med er fordi det ser bra ut, og de vet at ingen bruker det uansett... Skulle mye heller sett 500 ringeminutter/sms og 1gb data... Lenke til kommentar
jic Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det var ikke så mye å rope hurra for 500 mms pr mnd, ehhh utfrahva onecall har sagt skulke tro skulle komme noe stort, men med det tilbudet så er de forsatt dyrest, om man tar med fribruk tilbud til ludu/chess/tele2. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Skuffende tilbud fra OneCall! Ser ut som om det blir Ludo på meg fra nyåret av om ikke OneCall klarer å matche dem! 2 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Tipper jeg bytter selv, 500MB er for lite. 1GB hadde jeg blitt ville jeg tro. 1GB "holder" for vanlig bruk i dag. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Om man skal bruke mobilen som mobilt bredbånd så holder ikke 1 gb heller. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Får ikke portere til ludo før 4januar. Viktig at dere andre som skal bytte, bytter til onecall faktura neste månde. Slik at man ikke får 199kr regning for (i mitt tilfelle) 4dager Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Byttet til Chess, sim kortet mitt blir aktivert i morgen (tok 9 dager da). Chess har netcom dekning men det er ikke noe problem her jeg bor, de har dessuten 6 GB datatrafikk i måneden før de setter ned hastigheten til 200kb/s. Lenke til kommentar
stue Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg tror jeg går for Chess. Skulle egentlig gått for ludo som har telenor nett, men som en annen nevner her. De mangler forsikring. Dessuten er Chess prisvinneren så langt ved at de tilbyr ubegrensent forbruk frem til mai. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Trodde de skulle komme med sånne tilbud som de hadde før jul, hvor man betalte 199kr EN gang, ikke 199kr per måned.... Endret 15. desember 2010 av N.N Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ja vel! Thomas Sandaker : "- Når det gjelder Folkepakka-kopien som Tele2 lanserer så blir den ganske stusselig sammenlignet med det vi lanserer i desember." "Ulven" Thomas Sandaker har tydeligvis blitt "skremt" av "sauene" til Tele2. For disse pakkene er bare kopier og gir oss "bare" ekstra MMS, noe stort sett ingen bruker. Og så kan man kjøpe "pakker" for halv pris, men hvilke kunder har så kontroll på hvor mye man bruker? Blir vel mange som kjøper ekstra "pakker", som blir sint i ettertid da de finner ut at dette ikke var økonomisk. Og for mange er dette også en reduksjon i ringeminutter. Så dette er klart et skuffende og lite gjenomtenkt forslag. Tror også One Call må forstå at kundene går dit det er billigst, da One Call ikke har tjenester som "binder" kunden, slik som fri familie, gratis innenfor samme nett, ekstratjenester som feks 2 for 1 etc. (dette er tjenester som ville gjøre One Call kundene mer trofaste) Så nå må One Call i alle fall gjøre det samme som Tele2 etc. for ikke å miste mange kunder, forlenge Gavapakka ut mai! SNAREST! Lenke til kommentar
apwr Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg kommer nok til å bytte til Ludo, kanskje Chess. Dette holder ikke, OneCall. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 En sikker vinner hos kundene hadde vært et enhetsbasert abonnement. F.eks 1000 enheter for 149,- som fritt kan brukes til det man vil... 700 ringeminutter, 200 mb data og 100 sms f.eks. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå