Mortis360 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Dette er enkelt og greit din egen feil, Vighilicious. Du har valgt feil abonnement, det kan ikke One Call lastes for i det hele tatt. Ta ansvar for dine egne handlinger, og stå til rette for de. ~ Mortis Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 OneCall melder via facebook-siden sin at de vil komme med deres planer for det nye året i løpet av neste uke, og da tipper jeg det blir tilsvarende tilbudet til LudoMobil, Chess og Tele2 med fortsatt fri bruk til en eller annen gang i april-mai. Ville selvfølgelig vært ekstra spennende om de kom med et (i mine øyne) bedre alternativ som vil vare uten tidsbegrensing, alá en del tusen ringeminutter/sms og fri bruk av data for en grei månedsleie. Og med grei månedsleie tenker jeg 200-300 kr mnd. Men det er vel kanskje ikke noe de vil kunne tjene så mye penger på i det lange løp, så vi får se hva som skjer. Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 OneCall melder via facebook-siden sin at de vil komme med deres planer for det nye året i løpet av neste uke, og da tipper jeg det blir tilsvarende tilbudet til LudoMobil, Chess og Tele2 med fortsatt fri bruk til en eller annen gang i april-mai. Ville selvfølgelig vært ekstra spennende om de kom med et (i mine øyne) bedre alternativ som vil vare uten tidsbegrensing, alá en del tusen ringeminutter/sms og fri bruk av data for en grei månedsleie. Og med grei månedsleie tenker jeg 200-300 kr mnd. Men det er vel kanskje ikke noe de vil kunne tjene så mye penger på i det lange løp, så vi får se hva som skjer. Håper dem har noen bra tilbud etter nyttår som chess og tele2 har. Har per i dags gavepakken, men det er jo mye bedre å bytte til chess eller tel2 fri bruk for 199kr mnd etter nyttår. Lenke til kommentar
jic Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 OneCall melder via facebook-siden sin at de vil komme med deres planer for det nye året i løpet av neste uke, og da tipper jeg det blir tilsvarende tilbudet til LudoMobil, Chess og Tele2 med fortsatt fri bruk til en eller annen gang i april-mai. Ville selvfølgelig vært ekstra spennende om de kom med et (i mine øyne) bedre alternativ som vil vare uten tidsbegrensing, alá en del tusen ringeminutter/sms og fri bruk av data for en grei månedsleie. Og med grei månedsleie tenker jeg 200-300 kr mnd. Men det er vel kanskje ikke noe de vil kunne tjene så mye penger på i det lange løp, så vi får se hva som skjer. Hvis du leser litt lenger ned på siden dems på fb så har de avkreftet at det blir tilsvarende tilbud som tele2. De skal komme med noe nytt. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hvis du leser litt lenger ned på siden dems på fb så har de avkreftet at det blir tilsvarende tilbud som tele2. De skal komme med noe nytt. Jeg har lest litt lengre nede, der bare sier de at de ikke vil hive seg over alt av kampanjer osv. andre mobiloperatører kommer med og at de vil lansere sine planer for neste år om kort tid. Derav kom jeg med to teorier om hva som kan komme til å bli lansert; Enten blir det noe som er ganske likt det Chess, Tele2 og LudoMobil har kommet med (de har ikke kategorisk avvist at det vil skje, bare at de ikke stresser med å lansere planene sine), ellers så tror jeg det blir det en pakke med masse forbruk av ringeminutter/sms/mms/data. Vi får se i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
stue Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg har ingen tiltro til at onecall kommer med noe bra. De var jo dårligst i klassen med tilbude før jul. Der alle andre til slutt kjørte 89 kroner for alt inkludert, holdt onecall seg på 199. Dårligst i klassen. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg har ingen tiltro til at onecall kommer med noe bra. De var jo dårligst i klassen med tilbude før jul. Der alle andre til slutt kjørte 89 kroner for alt inkludert, holdt onecall seg på 199. Dårligst i klassen. Jeg feiler å se hvordan den som startet tilbudet, og ellers hadde samlepakker de andre ikke hadde kan bli dårligst, ene og alene fordi de valgte å ungå priskrigen de andre konkurrentene startet med i orden om å differenisere seg i markedet? Realiteten er vel den at Onecall utfordret de andre,som tidligere hadde markedsført seg som billig - men som inntil Onecall kom, egentlig ikke gjorde særlig (slik jeg ser det). Jeg mistenker også at fri bruk til påske ikke nødvendigvis blir bedre enn Onecall sine pakker, om folk virkelig vurderer forbruket Personlig er eneste jeg mangler for at Onecall har bedre tilbud at antall MB går opp, etter det så betaler jeg like mye hos dem med godt nettverk, som jeg ville betalt hos Chess/Tele2 med mindre bra nettverk (da mhp. HSDPA dekning og hastighet) Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hvilke av mobiloperatørene har best hastighet?? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 For meg har det litt å si hva slags forhold jeg kan ha til operatøren min og. One Call har jeg hittil veldig gode erfaringer med, der de har vært behjelpelige og høflige da jeg har vært i kontakt med dem. Dekningen er god, og det er kort ventetid på service. Om jeg da kan spare 110 kr på å bytte til Tele2 som suger balle, og består av en gjeng inkompetente svensker som overhodet ikke er serviceinnstilte, og jeg heller ikke har dekning på telefonen, so be it. Da betaler jeg heller litt ekstra. Dessuten er jeg overbevist om at One Call kommer med et nytt tilbud som minst matcher de andre operatørene i dag. Lenke til kommentar
stue Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Da er jo dere drømmekunder for onecall. Lite prisbevisste, og setter stor pris på kundeservice. Hvorfor ikke ta det helt ut, og bli kunder hos telenor? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Fordi de er svindyre og har latterlig kundeservice.. Dessuten er Onecall uansett blandt de billigste. Akkurat det skifter annenhver uke Lenke til kommentar
BLU3kp Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hva med chess? Dem har jo noe lignende tilbud som tele2 har Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hva med chess? Dem har jo noe lignende tilbud som tele2 har Gikk fra dem - problemet var dekningen, hvor jeg nå hå har HSDPA hadde jeg "knapt" EDGE med Chess. Hadde dekningen vært samme hadde problemet vært løst - men jeg vil enda se tilbudet til OC før jeg gjør noe, hvis bruken der blir tilsvarende den jeg har i dag for samme pris som de andre er jo problemet løst. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Da er jo dere drømmekunder for onecall. Lite prisbevisste, og setter stor pris på kundeservice. Hvorfor ikke ta det helt ut, og bli kunder hos telenor? Mange velger heller å ha dekning, enn å spare litt penger. Fra EDGE til HSPDA. Jeg bestilte også før de andre kom på banen med liknende tilbud, hvorfor skal jeg da betale på nytt for en annen operatør, for tilbudet om fri bruk ut året? ~ Mortis Endret 14. desember 2010 av Mortis Lenke til kommentar
stue Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Har man ikke bra nok dekning så må man jo ta det med i beregningen. Men så vidt jeg vet så har Netcom bra HSDPA-dekning i de fleste store norske byer. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Men ikke like bra som Telenor dekningen som man får med Onecall og Ludo Mobil. Det viktigste med en Telefon er at det skal fungere der man ferdes, ikke å nødvendigvis spare 50-100kr mnd. Da kan man heller ta en pils mindre ute på byen i helga. Lenke til kommentar
stue Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hvorfor sitter folk og venter på tilbud fra onecall? Når Ludo har samme dekning, og har vist seg å være bedre på pris de siste tre månedene? Vær så snill å ikke si "kundeservice". Onecall var som sagt dårligst i klassen med sitt oktober, november og desember tilbud. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Men OneCall var først! Hvis ikke OneCall hadde lansert gavepakka, er det langt fra sikkert noen andre hadde gjort det. Vi venter på tilbud fra OneCall fordi de skulle komme medet godt tilbud i desember. Kan vente noen dager til. Grunnen til at jeg ikke har hoppet på LUDO's tilbud, er at de ikke tilbyr forsikring. Vurderer frem og tilbake om jeg klarer meg uten. Men kanskje kommer OneCall med et tilbud som er like bra eller bedre som jeg bare kan fortsette på i januar. Jeg har sjeldent behov for kundeservice, men sendte de en e-post ang problemer med exchange sync i Android når telefonen roamer, som den jo gjør ettersom OneCall ikke har eget nett her. De var kjappe til å svare. De hadde riktignok ingen løsning, men de hadde tatt seg bryet å google problemet. Lenke til kommentar
eirik5a Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Da er tilbudet til One Call lansert, og det kan knapt kalles noe tilbud spør du meg. Riktignok øker de opp til 500 på både samtaler, SMS og data, men det er jo akkurat det samme som de andre operatørene i utg.pkt hadde. Må innrømme at jeg ble noe skuffet, og hadde håpet på bedre. Samtidig er jeg også en fornøyd kunde i One Call, og ikke minst hastighet på nettet betyr mye for mitt vedkommende. Ludo er selvfølgelig et alternativ, men tror snart det mobilselskapet er over og ut. Er jo ikke hvem som helst som styrer butikken der i gården... Lenke til kommentar
delfin Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Må si jeg ble rimelig skuffet over tilbudet til OneCall nå. De har bare oppjustert så de matcher de andre på pris. Blir nok fort ludo frem til påske ja... jeg er ikke SÅ rik, så når jeg kan spare 600, og samtidig få ubegrenset bruk, så spørs det om lojaliteten min til OneCall holder... Edit: Ser nå at det er 199,- per måned. Da spørs det om det er verdt det. Føler ikke de innfrir her: Overfor mobilen.no fortalte Sandaker at Tele2s tilbud ville virke «ganske stusselig» sammenliknet med det One Call vil lansere i desember. Endret 14. desember 2010 av pifler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå