Iriver Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Har sendt over 12.000 SMS siden jeg bestilte abbonementet =) Noen som har noen idè om hva One Call kommer med over nyttår? De lovet vel noe mye bedre ..? Endret 16. november 2010 av Iriver Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 De kommer ikke med noe bedre enn gavepakka, men en annen type abonnoment vil jeg tro, jeg tipper økte grenser på 'Folkepakka'. ~ Mortis Lenke til kommentar
Huni Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Nå har Tele2 og Ludo mobil kommet med fri bruk for 199 kr pr mnd fram til påska :-D Edit: Chess er også med på leken! Endret 2. desember 2010 av Huni Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Håper Onecall følger opp med det Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Latterlig om de ikke gjør det. Likevel, tar ikke lang tid å hoppe over til ny operatør. Betalte forresten fakturaen 13 dager på overtid i går.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Håper Onecall følger opp med det De har jo lovet å "gruse" tilbudene de andre kopierte med, men fri brukt til mai kan jo bli vanskelig. Synd Ludo er eneste med TN nett foreløpig, liker at hastigheten der er en god del bedre enn Netcom sin. Får full HSDPA dekning hjemme, mot EDGE fra Netcom blant annet. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Skal ikke se bort i fra at det var dette One Call skulle lansere i desember, men at nyheten ble lekket og andre fikk lansert det først. Får bare vente på at One Call kommer med tilbudet sitt, men de bør gjøre det snart. Edit: De kan jo lansere samme opplegg enten en lengre tidsperiode, eller til en billigere månedsavgift. Hvorfor er det synd at Ludo er eneste? Dårlig erfaring? Endret 2. desember 2010 av Stitch626 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Skal ikke se bort i fra at det var dette One Call skulle lansere i desember, men at nyheten ble lekket og andre fikk lansert det først. Får bare vente på at One Call kommer med tilbudet sitt, men de bør gjøre det snart. Edit: De kan jo lansere samme opplegg enten en lengre tidsperiode, eller til en billigere månedsavgift. Hvorfor er det synd at Ludo er eneste? Dårlig erfaring? Nei - ikke direkte, men av en eller annen grunn stoler jeg mer på Onecall sin evne til å overleve, fremfor Ludo. En annen ting er jo Network Norway som eier Onecall sine planer om mobilnett, HSDPA hastigheter osv. Men nå har for så vidt Netcom innsett at å komme først ikke alltid er best, og lovet bedre hastigheter, så alt kan jo endre seg. Lenke til kommentar
stue Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det er vel chess som leder ann så langt? De har fri bruk til mai, mens de andre har til begynnelsen av april. Håper djuice også henger seg på. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg begynner å undres når onecall skal gjøre noe - i forhold til løftet om at de andre skulle gruses, s håper jeg virkelig ikke 2730 tilbudet til 199 kr var alt Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hva var 2730-tilbudet? Gavepakka? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Nope. Tilbudet de hadde var et parti Nokia 2730 til kr 199,-. Ikke akkurat noe å hoppe i taket for. Håper og de smeller til med et godt tilbud. Hvis ikke blir det ludo for meg fra 1. januar. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Virker som om jeg blir og hoppe over på Ludotilbudet. Synn det. jeg er jo veldig fornøyd med onecall og kundeservicen. :-/ Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ønsker heller ikke å bytte, men kan ikke si nei til Ludo dersom OneCall ikke kommer med et bra tilbud selv. Gir dem litt mer tid før jeg gjør noe. Er ellers strålende fornøyd med OneCall, så har ikke veldig lyst til å bytte. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Noen må få Onecall til å ta en titt i denne tråden Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Får see om ejg hopper over til tele2 / lodo om ikke onecall kommer med noe nytt. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Da var Chess sjakkmatt bestilt, valgte de fordi selv om de er ganske lik de andre så har de i tilegg den Kino greia der du får dra 2 for 1 på kino hver tirsdag Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg venter, strengt tatt er eneste jeg trenger bedre datapakke. Og jeg mistenker at tilbudet til april og så over på 500 utgaven neppe blir bedre løsning for meg uansett. Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Betalte engangsummen for resten av året i november, så fikk jeg samme sum på regninga nå i desember. Pga jeg valgte folkepakka i stedenfor gavepakka på abonnement så får jeg ikke samme tilbudet. Sleipt av onecall? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Betalte engangsummen for resten av året i november, så fikk jeg samme sum på regninga nå i desember. Pga jeg valgte folkepakka i stedenfor gavepakka på abonnement så får jeg ikke samme tilbudet. Sleipt av onecall? Hvordan kan det at DU ikke leser hva du bestiller bli sleipt av onecall? Ikke slemt ment, men for mange kunder begynner å jamre på forum osv over feil som føres tilbake til dem, og hvor det kan fremstå (merk) at de ønsket tilbyder sydde puter under armene deres. Foreslår du ringer dem i morgen/i kveld og spør om de kan fikse. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå