pkg_inc Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hei, har nå sjekket mine sider på onecall.no, og gavepakka er fungerende for meg (jeg registerete meg for tre dager siden). Dette skal gjelde for alle som bytter fra den dagen de bytter; altså ingen mer venting! Jeg har både snakket med kundeservice og fått skriftlig bekreftelse (etter at jeg ba om det). Du kan se oppdateringen på mine sider -> bytte abonnement Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Står fremdeles at det gamle abonnementet er fungerende hos meg. Jeg bestilte nytt 1.okt Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Og hvis du går til "min side" og prøver å bytte abonnement, hva står det der? Står det at overføring til gavepakka skjer umiddelbart? Ring dem da vel hvis du er usikker. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Dumt spm.: Gjelder dette også hvis man roamer i Telenors 3G-nett? I Oslo får jeg veldig sjelden 3G når jeg surfer, vurderer å overstyre telefonen og alltid velge Telenor, men ikke hvis det koster meg skjorta. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Hvordan vet jeg om jeg er blitt overført? Byttet for 10 minutter siden Hadde Telenor før* Endret 13. oktober 2010 av SolanGundersen Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Dumt spm.: Gjelder dette også hvis man roamer i Telenors 3G-nett? I Oslo får jeg veldig sjelden 3G når jeg surfer, vurderer å overstyre telefonen og alltid velge Telenor, men ikke hvis det koster meg skjorta. Samme pris om du kun holder deg til Telenor sitt nett ja. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Synes Chess sitt tilbud er bedre, som er kalt Chess Sjakk Matt. Med Chess Sjakk Matt betaler du bare 89,- for fri mobilbruk ut året. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hvordan vet jeg om jeg er blitt overført? Byttet for 10 minutter siden Hadde Telenor før* Standard er 14 dager fra du har fått bekreftelse på bestillingen. Du mottar simkort i posten etter noen dager. Sammen med dette simkortet, får du også info om dato og klokkeslett for når du blir overført. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) OneCall sendte ut e-post i dag. Bestilte på søndag, fikk beskjeden i dag. Tok for sikkerhets skyld kontakt med kundeservice, og det skulle visst gå greit. Ergo: Bytter man til Gavepakken (fra et annet OC-abonnement), skjer overgang umiddelbart, som beskrevet på Mine Sider hos OneCall. Visstnok skulle dette omfatte alle kunder som byttet etter første oktober, fyren jeg snakket med ga tilmed inntrykk at det var tilbakevirkende for alle kunder, noe jeg tviler litt på. Fra: [email protected]: Hei ****** Nå har vi en god nyhet til deg som venter på å få Gavepakka fra 1. november: Vi har funnet en løsning slik at du slipper å vente, men får fri bruk* fra og med i dag. Med andre ord kan du nå bruke telefonen uten å bekymre deg for at fakturaen du mottar i november er særlig mye større enn kr 199,- som er etableringsgebyret for Gavepakka. *Husk at egne priser fortsatt gjelder for bruk til og i utland, viderekobling og samt trafikk til og fra spesialnummer. Med vennlig hilsen Kundeservice, One Call Dersom du har spørsmål kan du benytte kontaktskjema på http://www.onecall.no/kundeservice/ http://www.onecall.no Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten For egen del er det en viss fare for at Chess er et bedre valg om fri databruk er attraktivt. Håper OneCall kan svare på Chess' priser på datatrafikk. Virkelig synd, ettersom OneCall er imponerende smertefritt på alle måter. Endret 15. oktober 2010 av Aiki Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Fikk samme mailen i dag jeg og. Utrolig flott av dem å gjøre det da. Er storfornøyd med One Call jeg. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 fikk også den mailen. Trodde jeg fikk det tilbudet fra jeg bestilte det Men greit at de "releaser" tilbudet tidligere for min del! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Men det står fremdeles at Onecall Faktura er aktivt hos meg. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Har Gavepakka fra One Call. Betaler jeg noe ekstra om jeg roamer nettet til Telenor med datatrafikk på? Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ble portert i natt. Deilig å slippe å tenke på at det koster noe (bortsett fra 199,-) å bruke frem til nyttår. Ringer sjeldent til 5-sifret eller 815-nr. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Fri å fri databruk. Kun 5gb i måneden, etter det så blir hastigheten din redusert. Men genialt av One Call å gjøre noe sånt, skiftet med en gang jeg så dette tilbudet, å jeg har One call fra før av. Endret 20. oktober 2010 av vivastar Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nå er djuice også med på dansen ser det ut som! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nå er djuice også med på dansen ser det ut som! Link? Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nå er djuice også med på dansen ser det ut som! Link? http://www.djuice.no/abonnement/combi/ Greit tilbud, men ikke bra når det gjelder hva som skjer etter nyttår. 374 kr mnd for 500 minutter/500 sms og 500 mb? Nei, ikke hvis man får det samme hos chess for bare 199 kr mnd, eller 400 sms/400 minutter/400 mb for 199 kr mnd hos One Call, bare med Telenor dekning og lavere priser etter inkluderte potter. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 "Er du kunde i djuice eller Telenor, må du for øyeblikket bytte mobilnummer for å få tilbudet" Djuice er tydligvis ikke glad i sine egne kunder :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå