Gjest Inga Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hei! Jeg er ei jente på 20 år som sliter med å få sove om natten. Kan ligge våken i sengen i flere timer før jeg bare må stå opp igjenn. Akkurat som om det klør/kribler i kroppen, Spesielt i fingrene. Helt umulig å ligge stille. Lurer på om det kan ha no med nikotin inntaket å gjøre, da jeg bruker en del snus eller er d muligens andre årsaker? Har også vanskelig for å konsentrere meg på skolen etter som jeg også får denne "kløen" når jeg har sittet i ro en stund. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Den øverste tråden når du laget denne omhandler nøyaktig det samme. Linky. Annet enn det. Stå opp tidlig, vær i aktivitet, eventuelt tren, ikke sov midt på dagen, spis ordentlig = god natts søvn i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Har prøvd å sove en stund nå selv... Hater det greiene her. Som regel er jeg veldig trøtt fra ti til tolv. Etter tolv blir jeg våken igjen. Kjenner jeg meg selv rett blir jeg trøtt rett før jeg skal på skolen etterpå. Du er ikke alene Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Nikotin er et sentralstimulerende rusmiddel, så ikke noe snus de to siste timene før du legger deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå