BoarderXtrem Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hei. Ja ser litt på disse to. CM HAF X og Sniper fra Cooler master. Jeg ser jo at HAF X er full tårn noe jeg skal ha, men da jeg ser på sniper så er den jo under miditårn? Jeg ser jo at det ikke er mye forskjell på H.D.B Sniper B-D-H 25.5 cm x 56.7 cm x 55.1 cm miditårn? HAF X B-H-D 23 cm x 59 cm x 55 cm er da ikke så mye større. Fulltårn. Skjønner bare ikke det? Jeg vil jo tippe at HAF X er litt bedre enn sniper? de ligger jo ca på samme pris, men hvem hadde du tatt.? Sniper er vel litt snillere i utseende. denne skal stå i stua da den er koblet til tven min. Så den syntes jo litt. HAF X er jo litt tøffere i utseende. Dette er ikke lett. Så hvem hadde du tatt? Lenke til kommentar
Masterminders Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hadde helt klart gått for haf x! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ville valgt CM Sniper, siden jeg ikke liker HAF-serien i det hele tatt. Sniper med svart innside er forresten veldig stilig! Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Hei. Ja kjøpte HAF X å fikk den idag. Den er satt opp å klar til bruk. "eller den brukes jo nå" =O) Tempen er fin. har klokket den til 4.2 med da 1.42v (jeg har prøvd lavere volt, men det går ikke så bra da. ) idle ligger jeg på 39-40 og under load i mod war 2 så ligger jeg ca på 59-61. syntes det var bra jeg. Ganske fornøyd med det. det eneste er jo at den kjøleren som skal settes bak skjermkortene funker jo ikke da ett 5970 kort er litt for stort. men satte bare en vifte bak uten all den plasten å det gikk fint . Så er veldig fornøyd med kabinettet.. til en ok pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå