Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usikker på hva jeg skal gjøre

Gjest Randomgutt

Anbefalte innlegg

Gjest Randomgutt

Hei, til uka har jeg invitert noen venner hjem til meg, det blir vel drikking og film.

En slags mini fest, og det jeg har invitert 5 jenter problemet er at alle 5 er keen på meg.

2 av dem liker meg skykkelig godt ihvertfall og de 3 andre har sagt at de er det. Ho ene jenta som liker meg godt liker jeg også, og det jeg lurer på er om det blir slemt å flørte med ho mens alle de andre sitter der? er 17 år gammel btw.

Vet jeg skrev veldig dårlig, men håper dere skjønte det:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor i alle dager inviterer du hele fem jenter som er interessert i deg til en privat fest med få deltakere? Det er jo klart at det er dårlig gjort å favorisere en da når de andre som liker deg vil få se det.

At alle blir "tilfredsstilt" om du flørter litt med dem kan jeg aldri se for meg, de vil bli såret når de ser du flørter like mye med alle de fire andre jentene, de ser du ikke bryr deg mer om dem en andre. Hva ønsker du å oppnå med å invitere dem? Orgie? Det blir det nok, men det er en orgie i drama i så fall. Og to av dem liker deg "sykelig godt"? Ho-hoy, this is gonne get fun! Keep us posted, I sure wanna know more about this!

Endret av Sapere_aude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...