Maefteda Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Intervju med Freddy etter kampen Når man legger klyse-stempelet på en person som dette er det ikke mange som slipper unna. Freddy er fantastisk, han gjorde en feil idag, men han er lett å tilgi. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det har jeg aldri gjort og skjønner ikke at folk gjør det en gang. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Takk og lov for det. Freddy er en fin-fin gutt. Bestevenn med Berre btw, som 9/10 trøndere kaller klyse. Legender begge to. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Apropo Berre. http://www.youtube.com/watch?v=GvDFsyA8CxQ Ikke en finger i rumpa med det nærmer seg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Haha, det er fantastisk. Legende. Det der er jo ikke vondt ment, slik som Annan Berre er favorittspilleren. Mål i 15 sesonger på rad i TL. Ny kontrakt ASAP. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Åja, så når Bærre gjør det er det fantastisk, men når Annan gjør det er han en kuk? Du mistet vel ærlig talt alle argumentene dine der. 2 Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Unnskyld meg Martin Andresen, men fei for eiga dør først... 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det blir så feil at han klager... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Intervju med Freddy etter kampen Når man legger klyse-stempelet på en person som dette er det ikke mange som slipper unna. Freddy er fantastisk, han gjorde en feil idag, men han er lett å tilgi. Freddy er en hedersmann, og det tror jeg ikke mange fra trøndelag har problemer med å se. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Eggen skjønte ikke hvorfor Annan skulle ha gult kort, det var det Martin prøvde å forklare i intervjuet, men Eggen gadd ikke se det en gang. Grunnen til at Andresen klager, er fordi Annan egger opp til Santos sitt gule kort, i tillegg tar han balletak og klyper Muri i ræva, uten grunn. Berre har blitt en gentleman spiller, jeg tviler på at Annan klarer å bli det, han er grisete hele tida. Annan er en meget god spiller han, men det han står for er så tåpelig og utypisk RBK, at jeg ville vært flau over å synge navnet hans på kamp. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Personleg har eg ingen problem med Freddy, han er ein sann gentleman som var uheldig(?) å blei utvist i går! Er andre enga-spelarar i mine auge som heller skulle blitt det... Men det er ein anna sak. Uansett så forsvarer eg ikkje Annan sin klyping, og sjølv om me taper på det på kort sikt kan han godt få ein kortare karante s.a. me får lukka vekk slike unotar. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Berre og Dos Santos har begge stått på listen over spillere i tippeligaen jeg ikke liker. Må si at gårsdagens kamp gjorde om på det. Synes begge to gjorde en god figur i går. Muri får jo som fortjent han også da, med tabben som leder til 2-1. Klarte ikke å synes synd på han i alle fall. Litt moro å se at diskusjonstema etter kampen handler stort sett om hvordan det kunne ha endt om enkelte ting i går ikke hadde skjedd. Newsflash: dømming er faktisk en del av fotballen det også, selv om det ikke alltid er rettferdig. ..mangler bare at det kommer noen skrell i løpet av de neste kampene nå. Endret 4. oktober 2010 av Ciryaher Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Alltid viktig å komme med "hva hvis" om man taper. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Takk og lov for det. Freddy er en fin-fin gutt. Bestevenn med Berre btw, som 9/10 trøndere kaller klyse. Legender begge to. Morsomt at det ble så mye diskusjon rundt om Freddy er klyse eller ei, når jeg sier etter 3 minutter at han ikke er det, jeg gjorde det mest for å provosere... Så jeg kan si det igjen jeg; av alle spillerne på VIF, er Dos Santos en av de få som virker mest sympatisk. Berre var jo riksklyse før, men virker som denne tiden er forbi også. Annan er vel en av de som i spillet sitt, er mest usympatisk. Synd med tanke på de fantastiske ferdighetene han har. Forøvrig bra at Eggen gjør slik han gjør i intervjuet med Andresen. Dette tar bort litt av det negative fokuset på Annan, og setter heller seg selv i et dårlig/kritisk/morsomt lys. Dette er jo hva en meget kjent og gammel manager i England bruker å gjøre ganske ofte. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Når jeg ser på sjansene her, så skulle faktisk Iversen tatt den straffen på nytt. Hirchfeldt er jo mange mil utenfor streken i det straffen blir tatt. Men det er jo dommere aldri konsekvente på. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 strengt tatt så ser vi ikke annan ta balle tak! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Stussa på det jeg og. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvis dere ser litt bedre etter, så ser man at han tar både foran og bak. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Åja, så når Bærre gjør det er det fantastisk, men når Annan gjør det er han en kuk? Du mistet vel ærlig talt alle argumentene dine der. Seriøst? Hva er det du tenker med? Berre og Gashi er gamle lagkamerater i Vålerenga og sikkert kompiser. Det der er en vennskapelig nippletwist bare på tull. Men godt å vite at du syntes det er like ille å få en liten nippletwist av en venn på tull som om en random stranger skulle tatt deg i ræva og skrittet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå