IHASBOKK Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Du har helt rett, stakkars annan. Annan skal få lov til å klype rumpe og bite brystvorter så mye han vil! Ingen må røre annan! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Så blir det vel bare å holde ut ett par dager med masing fra alle Rosenborg supporterne der ute, selvom de fleste ikke veit hvor Trondheim er på kartet engang. De fleste rosenborg-fan er (og dette er merkelig) fra Trøndelag. Så... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Du har helt rett, stakkars annan. Annan skal få lov til å klype rumpe og bite brystvorter så mye han vil! Ingen må røre annan! liten drama queen du, men det jeg mener er at den som er med på leken må tåle steken! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Annan er en bedriten spiller. Det er alle enig om. At rosenborgfans ikke kan være voksne nok til innse at det første gule kortet til dos santos ødela kampen, er ikke uventet. Den dagen noen tar rennefart og sparker annan i ballene skal jeg heise flagget Dj dark, spar oss...... syns det er veldig rart, det er helt greit å hisse opp Annan, men viss han gjør tilbake med samme mynt så er det galskap! skærpings folkens! Hæ? så du situasjonene eller? Annan dytter både Santos og klyper Muri i ræva. Annan dytter til Santos da Santos tar igjen etter 3 dytter fra Prica. At Annan er en grisespiller er viden kjent, og jeg tror du tenkte det da han var i andre klubber og spilte mot RBK. Faktisk synd han ikke dro til utlandet. Kul sveis da... eller ikke. Så blir det vel bare å holde ut ett par dager med masing fra alle Rosenborg supporterne der ute, selvom de fleste ikke veit hvor Trondheim er på kartet engang. De fleste rosenborg-fan er (og dette er merkelig) fra Trøndelag. Så... Haha, og dette er noe du faktisk tror på eller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Seriøst DJ Dark. Hvordan kan du si noe slikt etter måten du raget på oss andre på da dere røk mot FCK. Du brukte CAPS, bannet og gikk til personangrep. Jeg tilga deg, så du bør kanskje krype til korset selv. Det eneste jeg kan huske fra det er at jeg logget på dagen etterpå og var bannet. Jeg var dritings og husker ikke at jeg skrev det en gang. Det er forskjellen. Synes det er kos at dere bare skylder på våre spillere. Deres gjorde da ikke noe galt... 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 syns det er veldig rart, det er helt greit å hisse opp Annan, men viss han gjør tilbake med samme mynt så er det galskap! skærpings folkens! Hæ? så du situasjonene eller? Annan dytter både Santos og klyper Muri i ræva. Annan dytter til Santos da Santos tar igjen etter 3 dytter fra Prica. At Annan er en grisespiller er viden kjent, og jeg tror du tenkte det da han var i andre klubber og spilte mot RBK. Faktisk synd han ikke dro til utlandet. Kul sveis da... eller ikke. vell annan står stille, muri rygger inn i annan, annan klyper muri! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Seriøst DJ Dark. Hvordan kan du si noe slikt etter måten du raget på oss andre på da dere røk mot FCK. Du brukte CAPS, bannet og gikk til personangrep. Jeg tilga deg, så du bør kanskje krype til korset selv. Det eneste jeg kan huske fra det er at jeg logget på dagen etterpå og var bannet. Jeg var dritings og husker ikke at jeg skrev det en gang. Det er forskjellen. Synes det er kos at dere bare skylder på våre spillere. Deres gjorde da ikke noe galt... Fylla har skylda ja... Handy. Jeg har sagt det flere ganger, latterlig av Freddy å takle der når han har gult. Vi spilte generelt dårlig, Muri tabbet seg ut, svakt av Strandberg å holde Prica selv om han faller lett og får en billig straffe(som alle i FotballExtra er enige med meg i). Jeg er ikke fornøyd med spillet, og sier ikke at vi hadde vunnet gull hvis det ikke hadde blitt straffe og påfølgende tumulter med gult kort til Freddy. Tro meg, jeg er blant de som oftest ser på eget lags feil og den slags og jeg hater alle som bare klager på alt annet enn seg selv, men det gjør ikke jeg. Jeg føler jeg har mitt på det tørre, og hvis du vil diskutere hver og en sak med meg så stiller jeg gjerne opp og forklarer. EDIT: Når ble uansett klyping i ræva en vanlig reaksjon når man blir rygget på av en motspiller? Er vel bare Annan dette gjelder for da. Endret 3. oktober 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kan hende dette blir litt vanskelig for deg, men hva fikk santos gult kort for i første situasjonen? En liten dytt på Annan. BÅDE Prica og Annan dyttet Santos og Annan kløp i tilegg Muri. Annan er en grisespiller, men det er Hauge som driter seg ut. Fordi Hauge (igjen) driter seg ut, så mister Vålenga en spiller og må spille i store deler av kampen med en mann mindre. Det gjør ikke RBK til ett bedre lag, og det gjør at kampen ikke blir spilt slik den burde blitt spilt, på like premisser. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Dette blir for barnslig for meg. Men får prøve meg. Annan var banens beste i dag. Hæstad blir bare en skygge i forhold. Ok, han er ikke akkurat den som tar mest hensyn til fair play, men han gjør det som må gjøres for å få overtaket. Og han får som regel svi for det og. Han fikk jo gult kort og suspenderes neste kamp. Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Du har helt rett, stakkars annan. Annan skal få lov til å klype rumpe og bite brystvorter så mye han vil! Ingen må røre annan! liten drama queen du, men det jeg mener er at den som er med på leken må tåle steken! Poenget ditt faller på sin egen urimelighet gjennom det faktum at annan er provokatøren. Det er ingen som hjelper annan med å ta grisespillet sitt til det neste nivået. Det er hjernen hans som det er noe feil med. EDIT: Når ble uansett klyping i ræva en vanlig reaksjon når man blir rygget på av en motspiller? Er vel bare Annan dette gjelder for da. ahhh, hvor jeg er enig Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Hauge så ikke klyping, så det kan bli flere kamper for Annan. Det bør han egentlig, spesielt sesongen gjennom. Er helt enig angående kvaliteten til Annan. Jeg sa når han ble skadet at han er en av deres viktigste spillere, og det hadde blitt letter om han måtte ut. Jeg har vært forsvarer av Annan lenge selv jeg, siden han har spilt så godt, men det at man forsvarer slag, biting, klyping og alt det der er skammelig uansett. Annan er en drittspiller, uansett hvor godt han gjør det. EDIT: Ellers deilig å se Berre ikke klage i det hele tatt når han får knottene til Demidov trykt inn i ankelen sin i andre omgang. Berre har vokst enormt og fortjener ikke all driten. Endret 3. oktober 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 syns det er veldig rart, det er helt greit å hisse opp Annan, men viss han gjør tilbake med samme mynt så er det galskap! skærpings folkens! Skjønner ikke helt hva Muri gjorde som fortjente rompegraving? Gratulerer med seieren, bare synd den kom på den måten. Egentlig litt bra at Henriksen fikk ikk 3-1 målet, så den teite/billige straffen ikke ble så avgjørende. Skjønner ikke så veldig mye av det første kortet til Freddy, hadde vært bedre å bare la det gå. Det andre er jo klart og urutinert av han. Dette gjorde at vi aldri fikk igang spillet vårt som dermed ødela kampen imo. Men det å kalle Freddy en klyse eller hva det som ble sagt noen sider tilbake viser bare at man ikke kjenner spilleren. Uvitenhet. Jeg er ikke en person som unner andre smerte, men gjør ett unntak når det kommer til Annan, noen kan godt avslutte karrieren hans snart, trenger ikke sånne spillere. 2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Slik jeg ser det skulle det ikke vært gult på noen i den situasjonen, utifra det synspunktet Hauge har. Kranglingen mellom Dos Santos og RBK-spillerene kvalifiserer ikke til annet enn en irettesettelse lignende det som ofte skjer på corner. Men nå hørte man ikke hva som ble sagt heller. Dos Santos provoserer helt klart Annan med å kakke han i bakhodet. Dette ser Hauge. Annan fikk også gult, selv om Hauge ikke så klypingen. Og når han først deler ut gult til Annan mener jeg Dos Santos også bør få det med tanke på at Hauge ikke så klypingen og begge er minst like gode sett fra hans ståsted. Uansett, billige gule er ofte utdelt, begge disse var det. Det siste derimot er totalt idiotisk av Dos Santos. Ellers vil jeg bare si at Martin Andresen er kvalmenede når ting ikke går hans vei. Blåser bare i lufta når Eggen kommer med sin mening, respektløst. Helt uavhengig av hva Eggen sier så er det ikke særlig god skikk og gjøre slikt i en voksen diskusjon. 3 Lenke til kommentar
IHASBOKK Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ellers vil jeg bare si at Martin Andresen er kvalmenede når ting ikke går hans vei. Blåser bare i lufta når Eggen kommer med sin mening, respektløst. Helt uavhengig av hva Eggen sier så er det ikke særlig god skikk og gjøre slikt i en voksen diskusjon. Morsomt Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kødder du eller? Martin gratulerte eggen med gullet, men hintet om at kampen ville vært en annen dersom Santos ikke ble uretmessig utvist. Eggen gadd ikke se situasjonen en gang, han ville ikke diskutere rævgrafsing. At Eggen snart forsvinner fra norsk fotball er bra, han er en selvopphøyd tosk. Jeg er stolt av VIF, massevis av norske spillere, mange egne talenter og veldig lite grisespill. Svenske Rosenborg er norske mestere, gratulerer. 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Kødder du eller? Martin gratulerte eggen med gullet, men hintet om at kampen ville vært en annen dersom Santos ikke ble uretmessig utvist. Eggen gadd ikke se situasjonen en gang, han ville ikke diskutere rævgrafsing. At Eggen snart forsvinner fra norsk fotball er bra, han er en selvopphøyd tosk. Jeg er stolt av VIF, massevis av norske spillere, mange egne talenter og veldig lite grisespill. Svenske Rosenborg er norske mestere, gratulerer. 5 av 11 herregud for et svensk lag! Endret 3. oktober 2010 av yavel Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Begge driter seg ut i diskusjonen, Eggen vil ikke kritisere noe idiotisk av egne spillere, skjønner han godt at han unngår det. Andresen er forbanna, skjønner han godt. Likevel, man gjør ikke slikt, da setter du standarden for videre diskusjon med en gang. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Er ikke rart han blir oppgitt. Eggen får bevisene lagt foran seg, men nekter å godta det. Nesten som å se Step_up her på forumet og da er det ikke annet å gjøre enn å le. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Begge driter seg ut i diskusjonen, Eggen vil ikke kritisere noe idiotisk av egne spillere, skjønner han godt at han unngår det. Andresen er forbanna, skjønner han godt. Likevel, man gjør ikke slikt, da setter du standarden for videre diskusjon med en gang. Må si meg enig, TV2 legger jo opp til det ved å intervjue begge samtidig, ikke ofte man ser det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå