Gå til innhold

Kamptråd: Rosenborg - Vålerenga

Maefteda

44 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

2. 2. Hvem håper du vinner Tippeligaen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som sagt uttalige ganger. Hadde dette vært en jevn og intens kamp med dere som seierherrer hadde jeg godtatt det helt klart. Jeg har sagt dette gang på gang før kampen. Det er bare måten det skjer på og tanken om kvalme Demidov som skal si at dette beviser at RBK>VIF som blir feil.

Hva er det Dos Santos gjør? Eneste grunnen til at han får det første er at Hauge skal rettferdiggjøre det gule til Annan. Hodeløs takling nummer 2 av Dos som koster oss kampen likevel.

Dere har mange svensker og jeg synes de alle er noe dritt. Dette er uavhengig av nasjonalitet rase eller hva du måtte slenge etter meg.

Dere har vært et bedre lag enn oss totalt i år, der er jeg helt med. Dere har hatt et vanskeligere kampprogram og fortjente å lede. Men måten denne kampen utviklet seg på gjorde det hele dritt. Grattis med seriegull, dere har ikke tapt i år og har vært best totalt sett, selv om Eggen har prøvd sitt beste på å ødelegge. Det er ikke dette jeg snakker om.

Jeg er ikke bitter på at dere vinner kampen og seriegullet, bare måten det skjer på.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hele norges Rosenborg my ass. Kvalmt møkkalag som sikkert kommer til å skryte av dette i lang tid selv om det er nada å snakke om.

Jeg må le av deg Maefteda. Kanskje ikke denne kampen beskriver RBK vs. VIF på sitt beste, men det gjør hvertfall tabellen. Et lag er ubeseiret, et annet har tapt 7 ganger.

Om du skal kritisere noen så kan du jo kritisere ditt eget lag. Møbel-Martin fikk panikk når de mista en mann. Tar ut Luton når de eneste sjansene de har er ved utspill fra keeper. Berre fikk jo krampe etter å ha prøvd på et av de løpene Luton gjorde. Elendig forsvarsspill ved tre av tre mål.

Sorry, du får ikke noe sympati herfra.

Kan jo legge til en

HAHAHA, VÅLERENGA,

FOR EN GJENG MED TAPERA,

TRALALALALALALALALALA,

FOR EN GJENG MED TAPERA!

Endret av Armageddon
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Les hva jeg skriver da. Skal jeg si det nok en gang?

Gratulerer med seriegull! Det var totalt sett over hele sesongen fortjent og dere har vært det beste laget.

Dette står jeg for, det synes jeg er greit. Jeg sier ikke at Vålerenga er bedre enn Rosenborg, bare at vi ikke fikk sjansen til å bevise det.

Si meg hva Dos Santos gjør som fortjener gult kort. En puff i ryggen er gult? Hva er en klyp i ræva da? 3 kampers karantene?

Lenke til kommentar

Så uansett ut som det var VIF spillerne som startet krangelen, ved å prøve å psyke ut Iversen før straffen. Og det var tumulter mellom prica og dos santos først der, dette så antageligvis Hauge, og gav Dos Santos et gult kort.

Syns det så greit ut jeg. Dog rart at Prica og Muri ikke får kort i samme situasjon, når han først gir Annan og Dos Santos.

Lenke til kommentar

Si meg hva Dos Santos gjør som fortjener gult kort. En puff i ryggen er gult? Hva er en klyp i ræva da? 3 kampers karantene?

Sorry, så ikke den.

Dos Santos fortjente ikke det første gule, men han visste godt at han hadde det når han gikk inn i taklinga. Om det hadde vært omvendt rekkefølge hadde det vært grunn til diskusjon.

Men, RBK har snudd og vunnet kamper med en spiller mindre flere ganger. VIF burde gjort det samme for å gjøre seg fortjent til seriegull.

Lenke til kommentar

Helt enig der Arma. Freddy gjør en stor feil med et så åpenbart gult når han har et fra før. Det er jeg helt enig i. Rosenborg har en sinnsyk vinnermentalitet og klarer å snu mange kamper i løpet av sesongen, stor kreditt til dere for det.

Jeg er mer sint på kampsituasjonen, ikke utfallet.

Å jada, absolutt en av de mest sympatiske folkene i landet...

Hvordan noen med Demidov på laget kan klage på Freddy er for meg helt helt bak mål. Hva har Freddy gjort galt? Forklar.

Lenke til kommentar

Nei da, Freddy er ikke den verste, bare så sinnsykt digg å knuse dere! Bare synd dere fikk en utvist, da har dere en unnskyldning. Men i realiteten har dere ikke det, vi var et bedre lag enn dere før utvisningen, vi var bedre etter. Vi var bedre enn dere før kampen og gjett hva; vi kommer til å være bedre enn dere også neste år!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hva er en klyp i ræva da?

Lettere flørting.

-------------------

Nok engang vinner Rosenborg ligaen. Nei, dette begynner å bli litt kjedelig. Hent Teitur Þórðarson!

PS:Dos santos er langt fra noen klyse.

Morten Berre derimot.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...