DJ_Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jevla Martin Andresen. Kan du tenkte deg at han mente at alle 3 straffene Tottenham fikk mot Twente var feildømt. Heia Rosenborg! Hater å si det, men jeg sier meg enig med Andresen her. Alle var ekstremt billigere. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Laget til RBK er ute. RBK (4-3-3): Daniel Örlund - Mikael Lustig, Mattias Bjärsmyr, Vadim Demidov, Mikael Dorsin - Markus Henriksen, Anthony Annan, Per Ciljan Skjelbred - Morten Moldskred, Rade Prica, Steffen Iversen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Vi er tilbake på 4-3-3 ja. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jepp, heller ingen store overraskelser i det lag uttaket der. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Dette blir spennende kamp ja Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) hehe ivers http://www.youtube.com/watch?v=b9_yrVm1Gnw Endret 2. oktober 2010 av Charlo Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg er utrolig skuffet over at Hauge skal dømme i morgen. Jeg synes han har ett altfor sterkt behov for å vise seg frem(mannen har tidligere uttalt at han ikke er motivert for å dømme i Norge). Skal jeg spå så vil jeg si at kampen blir veldig jevn, men dommeravgjørelsene blir avgjørende.... Desverre Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Vålerenga gleder seg til møtet med Rosenborg. Andresen opptrer 100% korrekt. Vi har heldigvis klart å vinne oss fram til denne sjansen og nå får vi ser hvordan vi står. Med seier er det fantastisk og vi er for fullt i gullkampen, men med uavgjort eller tap er det egentlig ikke så mye som har gått galt denne sesongen uansett. Vi har aldri fått 52 poeng eller mer i TL, før, så vi har uansett hatt en fenomenal sesong. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Lenge siden jeg har gledet meg til en TL-kamp. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er du på stadion dj dark ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nei, tok det fra en kompis sin facebook. Jeg sitter i Bodø og er så FETTE nervøs! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Håper på VIF seier her. MI. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 River av meg trynet om vif ikke reiser tilbake til slummen uten poeng 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) H*n som fant opp nervøsitet burde blitt skutt. EDIT: Endret 3. oktober 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Herre, for en keepertabbe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det eneste Rosenborg vinner på i dag er antall feilpasninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå