DJ_Dark Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Shelton og Fellah er lettere i kroppen og mindre enn Iversen og Prica. Om du er er feltet er det lettere å skuldre vekk en spiller som Fellah enn Prica. Da må det ofte med skitne triks til for å stoppe dem. Muri er vel ikke oppe i generelle angrep. Det er der vi har fått mange av straffesituasjonene våres. Sæternes har jeg nesten ikke sett en gang i år. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Som editert inn i forrige innlegg har Iversen og Prica skaffet 3 av 8 straffer for RBK. Resten er Dorsin, Henriksen, Olsen, Kalvenes og Annan. Fellah og Shelton er kjappe som gjør at motstanderen kommer på etterskudd, skulle tro at det var en større grunn til såpass mange straffespark enn et fyrtårn man alltid vet hvor man har. Uansett forteller statistikken at de fleste straffene Rosenborg har fått er fra folk som er lavere og ikke så tunge i kroppen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er det noe poeng i dette eller? Filmer de? Poengløst å nevne alt det her med mindre du har en teori på hvorfor det er sånn. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg vet ikke. Prøver å finne ut hvorfor det er sånn. Vi ble hvertfall snytt for en soleklar hands og straffe 10 minutter før slutt borte mot Aalesund. Det endte med tap. Synes enkelte av straffene dere har fått har vært av det billige slaget uansett så man begynner jo å lure. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Dorsins riktig, men skulle ikke vært siden ballen nok var ute. Henriksen ble ganske greit felt i feltet. Olsen ble dyttet av Jarstein. Akkurat som dere fikk straffe mot dere i fjor i semien i cupen mot M****. Kalvenes-situasjonen er kanskje billig, men linjedommeren reagerer på at armen hans går ut fra kroppen og dermed treffer ballen. Fullt mulig å blåse der med andre ord. Annan sin husker jeg ikke. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Dorsin var feil siden ballen mest sannsynlig var ute, Kalvenes og Prica tvilsomme i min bok. Husker ikke så mye annet enn Henriksen mot Sandefjord, og den så grei ut. Vålerenga har hvertfall en 4-5 kontroversielle straffeepisoder de kunne fått straffe på. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Vi skulle vel hatt noen til. Den dagen dommerne slår ned på holding av Ivers så blir det dobbelt så mange tror jeg. Så istedet for å se på hvorfor RBK får så mange straffer kan du jo heller finne ut hvorfor Enga får så lite. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Uflaks tenker jeg meg. Jeg vet at Fellah faller lett, men ved 2 anledninger har det vært lett å se i etterkant at han skulle hatt straffe. Moa har også vært i nærheten ved et par anledninger. Vi skulle vel også ha fått straffe hjemme mot Aalesund etter at en av deres spillere handset på streken, men der scorte vi på returen uansett. Vi har ihvertfall ikke fått noenting gratis i år og fortjener å ligge der vi ligger. Med litt mer tur tror jeg det kunne blitt riktig spennende nå mot slutten og jeg tror det er jevnere mellom Vålerenga og Rosenborg nå enn det det ser ut som. Kanskje det er det jeg vil fram til. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Vi skulle vel også hatt straffe hjemme mot Viking der stillingen ble 1-1 hjemme. Det samme kan sies om begge lag. Det er situasjoner man ser i ettertid som burde vært straffe. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg så ikke Viking-kampen selv, men så høydepunktene til TV2 og der var det nesten bare sjanser til Viking. Så ut som at dere ble pissa på... Ja, jeg vet du har kommentert det før DJ Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nå har du sitter lest hva jeg har skrevet om den kampen der før. Viking hadde sine sjanser helt på slutten, ikke så mange i resten av kampen. RBK hadde faktisk like mange store sjanser som Viking. TV2 bare "gadd" ikke vise de. Høres jo mye bedre ut når noen overkjører RBK. Viktig å få frem at RBK kun har flaks i serien og vinner ufortjent hver gang. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Hehe, marker mitt forrige innlegg. Skrevet i hvitt nederst. Det var bare på tull, og man ser at det var jevnt på VG Live f.eks. 4 mot 4 ! i den kampen der. Jeg skjønner frustrasjonen deres med media. Det selger mer om Rosenborg har flaks enn at de knuser enda et lag. Hva media sier er ikke så viktig når man vet selv hva man mener. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ser aldri hvit skrift Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det er det ikke alle som gjør. DJ <3 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Har brukt mye hvit skrift i det siste, det er morsomt å bruke. Men snakker om media, så var det et veldig vridd fokus på at Vålerenga var så kjepphøye før seriefinalen. Martin Andresen fikk et spørsmål om "Tror dere at dere kan rundspille Rosenborg" hvor han svarte "Ja". Dette ble til "Martin Andresen: - Vi kan rundspille Rosenborg", som om han skulle sagt det uprovosert. Vålerenga har sagt at de spiller den beste fotballen(les: morsomste å se på) og at vi hadde en mulighet til å ta gull, og ingen av de er det så mye feil med. Endret 5. oktober 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Syns det er mer spenning i RBK-kampene. Ofte fordi RBK ligger under før de kommer tilbake og vinner. Blir sjeldent 1-0 seire, Rosenborg har sluppet inn omtrent hver kamp etter Eggen. Spennende kamp= underholdene kamp. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Deg om det. Tar mye heller 8-1 over Start enn 1-0 mot Brann. Morsom angrepsfotball er underholdne å se på, selv om det ikke er noen spenning. Alle vet jo at Rosenborg kommer til å vinne kampen uansett, så hvertfall for en som håper de taper så er det frustrerende å se på Det er ikke Rosenborg som spiller morsom fotball i slike kamper uansett, da er det jo det andre laget som står for mesteparten av underholdningen, siden de er på høyde med laget som leder Tippeligaen. Endret 5. oktober 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) 10-0 mot brann slår den 8-1seier'n du. 8-1\10-0 kamper er jo det motsatte av spennede. 3-4, 3-2 osv er kamper som er spennede. Endret 5. oktober 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Er ikke nødvendig å gå tilbake til 90-tallet i hver diskusjon. 8-1 skjedde i 2010 Jeg synes selv at 8-1 mot Start for oss var en mye morsommere kamp å se på enn 1-0 mot Brann nå for et par runder siden. Det tror jeg de fleste supportere mener. Hva som gir den beste følelsen etter kamp derimot er en annen sak. Siden du alltid ser tilbake på tidligere sesonger, så husker jeg mye bedre 1-4 på Lerkendal i 2004 enn jeg husker 2-3 året etter, selv om 2-3 var langt mer jevn og spennende. 1 Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Spennende trenger ikke nødvendigvis å bety underholdende. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå