Maefteda Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Det er så sykt naivt å tro at det å grope en motspiller i skrittet og rumpa er vanlig. Det er en grunn til at det ble en sak av det, og det er ikke Annan eller RBK. Det er fordi det er noe man ikke har sett på en fotballbane før. Vi fikk akkurat samme beskyldninger selv da vi vant. Start klagde som faen på at deres mål i siste kamp ble avblåst for offside, selv om det kom bilder streket opp og mer info som viste at det var en riktig avgjørelse. Lyn klagde på en linjedommer i nest siste serierunde hadde vinket feilaktig av og at de burde vunnet serien. Holdt meg for god til sånne misunnelighetsutspill da og det er vel nesten bare dere i Norge som trekker fram dette. Uansett, når det er snakk om pratet rundt Annan og hans klyping er dette noe helt annet enn det at Rosenborg vant kampen og mest sannsynlig serien. Det at Annan kløp gjorde vel egentlig lite for utfallet av kampen, så hvorfor skulle vi skylde på det hvis vi var misunnelige? Da kunne vi heller tatt for oss det billige straffesparket eller det håpløse første gule til Freddy. Endret 4. oktober 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Syting på Annan, syting på Eggen. Ta to, betal for én. Er jo blinde NFF-medlemmer, og folk i skinnvest (og folk som liker å irritere andre) som ikke ser at Annan går over grensen med balletak og rumpeklyping. Om det var Muri som gjor det samme, så hadde det ikke vært noe annerledes. Er usportslig, samme hvem som hadde gjort det. Mørkhudet, eller ikke. Og så klart hjelper det ikke på at media er med å fyrer opp hendelsen. At Eggen sier at Annan er mørk; ja, vi er ikke blinde? Hva har det med saken å gjøre? Er totalt meningsløst og feigt av Eggen. Så tør han ikke å innrømme at en av hans spiller gjør det som ble gjort, og latterliggjør Andreassen. Usportslig og respektløst. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 - Hvis klyping av kjønnsorgan ikke kvalifiserer til to kampers karantene, hva gjør da det? - Ut ifra bildene kan vi ikke se at det har skjedd. Det er masse kroppskontakt, knuffing, dytting og klyping, men at det skjer spesifikt på kjønnsorganene, kan vi ikke se skjer, sier Berglund til Nettavisen. Til db.no sier de: - Har dere sett bildene av ballegrepet også? - Ja, og det endrer ikke beslutningen, sier Berglund. Sånn seriøst? Faen meg hvor talentløse NFF skal være. De ser ikke at Annan tar grep i skrittet til Muri? Derfor slipper han noen ekstra straff. Alle ser det, selv mange RBKere, men ikke NFF da. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 - Hvis klyping av kjønnsorgan ikke kvalifiserer til to kampers karantene, hva gjør da det? - Ut ifra bildene kan vi ikke se at det har skjedd. Det er masse kroppskontakt, knuffing, dytting og klyping, men at det skjer spesifikt på kjønnsorganene, kan vi ikke se skjer, sier Berglund til Nettavisen. Til db.no sier de: - Har dere sett bildene av ballegrepet også? - Ja, og det endrer ikke beslutningen, sier Berglund. Sånn seriøst? Faen meg hvor talentløse NFF skal være. De ser ikke at Annan tar grep i skrittet til Muri? Derfor slipper han noen ekstra straff. Alle ser det, selv mange RBKere, men ikke NFF da. Kjøpt og betalt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Det er vel mer at de lar enkelte ting gå, slik burde det også være på et generelt grunnlag. Jeg er likevel ikke enig i at Annan slipper helt ustraffet for dette, men var verken farlig eller voldelig, bare ufattelig provoserende. Han burde få en irettesettelse for dette, dog; med tanke på tidligere hendelser burde man kanskje se saken i et annet og strengere lys. Btw, at Eggen trekker rasisme-kortet. DET er patetisk. Endret 4. oktober 2010 av Hyrlen 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Nesten helt enig og pluss for det, men utifra uttalelsene til påtalenemda kan det virke som at et balletak ville fått videre konsekvenser. Problemet er bare at de ikke ser det sier de selv. Hoftun sier at Eggen sier mye dumt før han tenker seg om, men han kan da umulig være så gammel at det tar han mer enn en natt å tenke seg om. Han står jo på sitt selv etter en god natts søvn, og da er det lite håp tror jeg. Spesielt når det finnes flere her som bagateliserer og backer han. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Sier han noe annet vil han insinuere at Annan lyver, det et større tillitsbrudd enn at han går tilbake på det han har sagt til pressen. Jeg skjønner Eggen i denne saken. Hans første pri er forholdet til stallen, forholdet til Martin Andresen og klanen kommer nok et stykke ned på lista. Dette gjør alle gode trenere, dog kunne jo selvfølgelig Eggen formulert seg annerledes igår. Det at Eggen går ut og forsvarer Annan er likevel en fillesak. Fokuset idag burde vært på at RBK er seriemestere mest sannsynlig, ikke at Annan er en idiot. Synd. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Hadde Eggen og Annan vært ærlige og sagt at Annan gjorde det han gjorde, at det var dumt og at de skal passe på at han ikke gjør det igjen, hadde det blitt mye mindre fokus på saken og desto mer fokus på at Rosenborg vant kampen og mest sannsynlig serien. De har bare seg selv å takke. Endret 4. oktober 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 For femte gang: Han fikk sitt tredje gule og en kamp karantene. Lite fokus på at RBK er kommende seriemestere ja. Vi får se når vi får gullet da, så kanskje vi får litt cred uten noe negative undertoner. For min del spiller det liten trille. Om vi tar det uten tap er det såpass sensasjonellt at avisene ikke kan unngå å bruke krigstyper. Skryt til dagbladet som fokuserte på at vi knuste Enga på forsiden i går, i motsetning til VG som nevnte bare Annan. Eggen kunne nok latt rasistkortet ligge en stund til, eller i det minste backe opp med en forklaring. Tipper Brakka ber han skru på sjarmen og fleipe det bort etter trening i morgen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Vi vinner ikke serien fortjent nei, for vi vant skikkelig ufortjent mot Enga.............. Endret 4. oktober 2010 av DJ_Dark 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Det at den lille dytten til Freddy får samme straff som klyping av rompe og skritt er fullstendig idiotisk. Annan gjør dette hele tiden, han har flere episoder, selv ting som ikke er framprovosert. Han satt en finger i øyet på Mikel, klasket til Steinar Pedersen og nå følger han opp med å ta tak foran og bak på Muri. Det at han fortsetter sier noe om at tiltakene RBK gjør for å stoppe det, om noen, ikke fungerer. Dere vant uansett ikke gullet, dere vant en kamp men det gjorde flere andre lag i Tippeligaen også, uten at de får noe mer sendetid enn Rosenborgs seier av den grunn. Kampen er den største i TL og da blir det mer fokus, det skjønner jeg, men dere skjønner liksom ikke at det bidrar til at fokuset på Annan også øker. Adressa klarte å prestere å si at Henriksen utspilte VIFs midtbane, selv om han var pissdårlig bortsett fra langskuddet sitt, hva for slags bias er det da? Dere knuser oss med 1 mann mer i 60 minutter, gratulerer, det er sikkert en heltedåd alle bør bønnfalle. Det er ikke denne kampen som gjør at dere blir seriemester, det er hele sesongen uansett. Eggen og Annan forer jo TV2 og resten media med mer stoff dagen etter og setter enda mer fokus på det med rasisme-bemerkninger og klaging på at Annan blir provosert først som er reinspikka tøv som har blitt bevist motsatt. Da er det ikke rart at folk reagerer. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Merker noen syrlige undertoner der. Vant vi fortjent eller ikke? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Dere har ikke tapt, dere snur kamp etter kamp og har veldig gode spillere, dere har vunnet fortjent. Hvorvidt om dere er bedre enn oss pr nå kan jeg ikke spekulere i. For det første gir kampen et feil bilde på hvilket lag som er best siden tilfeldigheter gjør at den ikke spilles på like vilkår i 60 minutter og for det andre viser ikke en enkeltkamp hvilket lag som er best. WBA er ikke bedre enn Arsenal f.eks. Jeg sa det tidligere også. Jeg er ikke bitter på at Rosenborg vinner serien, for det har jeg vært forberedt på at kunne skje i lang tid allerede. Jeg er bitter på at vi ikke klarte å holde oss med 11 mann på banen og jeg føler det var noe ufair dømming i kampen som førte til denne svekkelsen. Jeg var lite keen på å få slengt bemerkninger som "Dette beviser at Rosenborg er bedre enn Vålerenga" og at "Vålerenga har vært kjepphøye for ingen grunn", siden dette er håpløse påstander. Annan-saken er noe helt annet igjen, og der blir jeg irritert over at RBK-fans(på flere forumer og steder) bagateliserer det Annan gjør med at "dette skjer i hver kamp for alle spillere". Jeg blir også irritert av at Eggen kommer ut i media med beskyldninger om rasisme og måten han gjør narr av og håner Andresen i post-match intervjuet. Han behandler Andresen som et lite barn, når det er han selv som oppfører seg barnslig. Han kan ikke komme unna med at han er folkelig for alltid, for her har han oppført seg som en regelrett dust. Bottom line: Rosenborg vinner TL fortjent, dog noe kontroversielt. Eggen har mistet all respekt med håpløse og ukloke kommentarer og idiotisk oppførsel. Annan har drevet med løgn og gjort noe som ikke bør gjenta seg på en fotballbane og som krever mer enn gult kort for å stoppes. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tippeligaen er mer enn denne kampen på Lerkendal. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Det er ikke denne kampen som gjør at dere blir seriemester, det er hele sesongen uansett. Og poenget ditt var? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 At dere skriver side opp og side ned at denne serien kunne vært mer spennende, og at vi vinner ligaen på en kontroversiell måte. Vi har vært best over 2X kamper, og vinner fortjent, punktum. ALLE klubber har et par hestkuker som gjør at andre hater dem, derfor orker jeg ikke høre på pisset deres lenger. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Nå i det siste har jeg skrevet side opp og side ned om noe annet enn gullkampen. Men som sagt før, så kunne ikke dere sagt at det var ufortjent dersom Vålerenga hadde vunnet serien. Dette skjedde ikke, men kunne like godt skjedd, noe som gjør at det blir håpløst å proklamere at et av lagene er best pr nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det er ikke denne kampen som gjør at dere blir seriemester, det er hele sesongen uansett. Og poenget ditt var? Tipper du feilquotet her, og utifra tidspunktet kan jeg forstå hvorfor Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Det har klikket for gamlefar Eggen, Annan er en usportslig drittspiller og fortjener en straff, NFF er helt ubrukelige, RBK vant serien fortjent selv om denne kampen kunne ha endt annerledes hadde vi fått spilt med alle hele kampen. Endret 5. oktober 2010 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Syns det er spennende å se at all diskusjon går ut i fra stillbilder... ser ikke at han tar skikkelig "grep" I grunn er hele diskusjonen latterlig, ja Annan gjorde en feil om man vil si det, men det er da svarte meg ikke avgjørende for kampen. Nei, kos dere, syns Annan har fått nok oppmerksomhet denne uken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå