Gå til innhold

Kamptråd: Rosenborg - Vålerenga

Maefteda

44 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

2. 2. Hvem håper du vinner Tippeligaen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stakkars Annan holder jo på å falle på ræva. Hvorfor er det ingen som trekker fram dette? :tease:

Han har hvertfall skapt et nytt sjekketriks denne Annan. "Beklager, jeg mistet balansen og måtte ta meg for å ikke miste balansen".

That man got balls! Rett ved dommeren og greier.

Ikke når han først holder øye med dommeren og forsikrer seg om at han ikke ser det.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Thioune og Ramovic fikk ekstra karantene etter deres episode ifjor. Dette er endel værre, fra en spiller med flere klare regelbrudd. Når han faktisk nokså uprovosert tar tak foran og bak på Muri bør dette få konsekvenser.

Hauge sa jo selv at han kunne gitt rødt kort for det, og det var før det var kjent hvor den andre hånden til Annan var, og hvor lite provokasjon Muri bidro med.

Lenke til kommentar

Jeg ville helt klart heller hatt en spiller som overspilte en av mine handlinger, eller et klaps på kinnet, framfor å bli antastet av en motspiller.

Hva NFF sier er hvertfall ikke fasiten. De er så veike og hjelpeløse, og alle hater dem, til og med RBK av en eller annen grunn.

Selvfølgelig vil også en Brann-fan se Annan utstengt.

Ja, Brann liker jo Vålerenga mye bedre enn Rosenborg...

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Selvfølgelig vil også en Brann-fan se Annan utstengt.

Ja, Brann liker jo Vålerenga mye bedre enn Rosenborg...

Men Davy misliker RBK mest av alle lagene i tippeligaen.

Lenke til kommentar

RBK tar avstand fra Eggens rasisme-utspill

Grunnen til at dette blir tatt så alvorlig i media er sammensetningen av alt rundt saken. Først er det klart rumpetak fra Annan, så gidder ikke Eggen å se klippet og fnyser av kritikken. Så neste dag sier Annan at han gjorde det fordi han mistet balansen og Eggen drar fram et utspill rundt Anthonys hudfarge, samtidig som vi får nye bilder som viser at forklaringen til Annan er bullshit og at han også griper foran på shortsen til Muri.

Som sagt hadde det ikke blitt en så alt for stor sak om Eggen og RBK selv hadde tatt ansvar og advart Annan. Da hadde plutselig media ikke sett på det som om han drepte Muri, som du så fint trekker fram at de gjør.

Hele Norge, samt folk som heier på/er en del av Rosenborg synes at Eggen snakker tull og at det var en stygg sak fra Annan. La oss kalle en spade for en spade og si det som det er, ingen grunn til å prøve å skjule det lenger.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Latterlig påstand. Selvfølgelig skulle jeg ønske at Vålerenga vant igår, det er jo helt klart. Tenk deg hvis det hadde skjedd andre veien. Vålerenga hadde gjort noe stygt på banen som førte kampen i vår favør slik at vi vant. Man kan banne på at dere ville klaget over dette da.

Idag på Matchball Mandag hadde de et eget innslag hvor de hyllet Rosenborgs prestasjon, sammenlign det med f.eks saker rundt seieren til Lillestrøm over Sandefjord, og du kan se at media snakker mer om at RBK vant sin kamp enn noen andre kamper. Hva er det dere vil egentlig? At vi alle skal gå ned på våre knær og si at Rosenborg er det eneste laget som kan gjøre noe bra for norsk fotball? Voks opp og ta kritikken, dere er langt fra feilfrie, på samme måte som alle oss andre.

Lenke til kommentar

Latterlig påstand. Selvfølgelig skulle jeg ønske at Vålerenga vant igår, det er jo helt klart. Tenk deg hvis det hadde skjedd andre veien. Vålerenga hadde gjort noe stygt på banen som førte kampen i vår favør slik at vi vant. Man kan banne på at dere ville klaget over dette da.

Idag på Matchball Mandag hadde de et eget innslag hvor de hyllet Rosenborgs prestasjon, sammenlign det med f.eks saker rundt seieren til Lillestrøm over Sandefjord, og du kan se at media snakker mer om at RBK vant sin kamp enn noen andre kamper. Hva er det dere vil egentlig? At vi alle skal gå ned på våre knær og si at Rosenborg er det eneste laget som kan gjøre noe bra for norsk fotball? Voks opp og ta kritikken, dere er langt fra feilfrie, på samme måte som alle oss andre.

Har bedre ting å ta meg til enn å bry meg om holding og slike ting som skjer 100 ganger hver kamp. 100% sikker på du ikke hadde brydd deg i det hele tatt om det hvis Enga hadde vunnet kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...