Gå til innhold

Kamptråd: Rosenborg - Vålerenga

Maefteda

44 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

2. 2. Hvem håper du vinner Tippeligaen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det at Bakke er den mest grisete spilleren i moderne tid faller selvsagt også på sin urimelighet. Sidestiller du Bakke med spillere som De Jong, Vinne Jones, Nicky Butt og John Terry?

Når det kommer til TL, så kommer jeg ikke på noen andre som er i nærheten av han. Synes slett ikke det er urimelig å påstå noe slikt. Hvem i TL spiller styggere og går inn for å skade medspillere mer enn Bakke?

Lenke til kommentar

Og det at Bakke er den mest grisete spilleren i moderne tid faller selvsagt også på sin urimelighet. Sidestiller du Bakke med spillere som De Jong, Vinne Jones, Nicky Butt og John Terry?

Når det kommer til TL, så kommer jeg ikke på noen andre som er i nærheten av han. Synes slett ikke det er urimelig å påstå noe slikt. Hvem i TL spiller styggere og går inn for å skade medspillere mer enn Bakke?

Han typen på Fredrikstad som ga Bjørkøy hjernerystelse?

Hvor mange spillere har Bakke skadet alvorlig egentlig?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han er solgt ja. :p

Bryr meg ikke så mye om FFK da de er i 1. div osv.

Ser ikke touché-en din, Maef.

Du hadde et godt poeng, jeg er enig med deg.

Ah sånn sett. :)

EDIT: Har fått såpass mye negativt fra deg at jeg trodde det var noe form for touché at jeg eide meg selv. :tease:

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

At Eggen fortsetter med sin urimelighet derimot... Kjipt at han gir seg, for jeg skulle mye heller vinne over han enn Jönsson.

Eggen er åpen til å trene et annet lag i Tippeligaen, er bl.a ønsket i Molde.

Vinne over Eggen? Nå har ''dere(altså alle andre lag i tippeligaen'' hatt i over et tiår å slå Eggen. Feilet gang på gang.

Lenke til kommentar

Husk at Eggens første seriegull var hos oss ;)

Uansett hva han har gjort tidligere ødelegger han ryktet sitt i denne saken.

Uansett er flere av de seierene på en tid der dere hadde et vanvittig budsjett i forhold til resten. Det at han klarte å bygge et så stort budsjett derimot er det som er imponerende.

Han prøver å gjøre seg selv og Annan til offer i saken, helt latterlig. Martin sier at saken er ute av verden og at han ikke gidder å kommentere den noe mer. Hvis man ser bort fra historie og alle andre ting som ikke har noe med saken å gjøre, så ser man klart hvem som har opptrådt best her.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Han har et rykte for å være bajas i media, så ryktet vedlikeholdes temmelig bra spør du meg.

Rbk har vunnet flere kamper med en spiller mindre, så hvorfor kunne ikke vålerenga? Er de ikke like gode som rbk?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig forsvarer Eggen sine egne spillere. Jeg vil minne dere om at andre store managere gjør det samme, feks Fergie, Mourinho med flere.

Dette syns jeg faktisk er en god egenskap, da han tar alt stresset til seg selv, og vekk fra spillerne, noe som faktisk gjør at Annan kan prestere så fantastisk som han gjør. Selv Andresen ville forsvart sine egne spillere i lignende situasjoner.

Lenke til kommentar

Det gjør det ikke noe mindre galt. Eggen oppfører seg som en idiot.

Samme gjelder egentlig det han sier om at slike klypinger skjer i hver kamp, det gjør det ikke noe mindre galt for det. For ikke å snakke om at det Annan gjør er mye værre. Han har en hånd foran og bak Muri lenge før Muri bruker noe kraft. Annan står forøvrig på samme plass Freddy ikke fikk lov til å stå på av Prica. Prica er også skurk i denne situasjonen, han dytter bort Freddy fra en posisjon Annan får lov til å stå på.

Lenke til kommentar

Er vel mer som skjer i den situasjonen som kamera ikke fanger opp. Er vel en del kjefting som fører til dytting. Ikke akkurat så jævla uvanlig spør du meg.

VIF gjør jo en bra jobb med og overdramatisere situasjonen. Andresen kunne jo også ha sagt "Sånt som skjer", men i en mistenkelig kjent stil så drar han fram aspekter i kampen som ikke er avgjørende i det hele tatt.

Kanskje flere spillere som er slemme i dine øyne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...