Trondster Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Nydelige bilder - igjen! Jordbæret i glasset var nydelig! Muffinsen var det noe muffins med - en mellomting mellom - som du sier - en hundebæsj, og en tommel.. Men morsom var den, og jeg liker morsom! Nydelig og levende collage - de fleste av de der hadde gitt skryt som enkeltstående bilder - og er enda bedre som serie! Måtte du bli lenge og vel her på akam - en sånn fotograf vil vi se mere fra og av! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Fantastiske bilder. Liker de duse fargene på mange av bildene. Jordbæret i vannglasset var også eksepsjonelt. Herlig collage også Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Morsomt var det i hvert fall.... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Nydelige bilder - igjen! Jordbæret i glasset var nydelig! Muffinsen var det noe muffins med - en mellomting mellom - som du sier - en hundebæsj, og en tommel.. Men morsom var den, og jeg liker morsom! Nydelig og levende collage - de fleste av de der hadde gitt skryt som enkeltstående bilder - og er enda bedre som serie! Måtte du bli lenge og vel her på akam - en sånn fotograf vil vi se mere fra og av! Veldig godt formulert! Lenke til kommentar
Lisa-Mari Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Exif: 1/640, f/1.4, ISO 100 Jeg er på helgetur hos mamma, og kom hjem til vinter! Holder meg til reglene i dag, og laster kun opp ett bilde, men det som fikk æren av å bli lastet opp på flickr er en collage av to bilder Bono i snøen by Lisa-Mari, on Flickr Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Syns jordbæret og "love you"bildene var veldig fine. Det av hunden syns jeg virker litt kjedelig. Den duse stilen passer fint på koppen 2. oktober, men syns ikke det passet så godt på hundebildet. Men det er jo min smak da, og jeg er slett ingen ekspert. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det var noe av det søteste hundebilde jeg har sett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå