Lisa-Mari Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Kandidat: Du forsøker deg på entusiast-nivå. Men det kan være noen dager du ikke kan levere. Maks et bilde per dag, og minst 4 bilder i uka. Du tar andre bilder hvis du føler for det. En ypperlig anledning til å bli kjent med mitt nye objektiv! Endret 2. oktober 2010 av Lisa-Mari Lenke til kommentar
Lisa-Mari Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Glemte helt av at Oktober begynte i går! Kom på det i dag og fikk tatt fire bilder før batteriet ble tom for strøm og jeg ikke orket å vente på at det ble ferdig ladet for å ta et bedre, så her er dagens bilde! Som sagt, fire bilder å velge mellom, så komposisjon, vinkel og fokus er kanskje ikke helt som ønsket, men det får gå for i dag Exif: 1/125, f/1.4, ISO 100 2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Den var lekker og innbydende Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Så absolutt. Synd ikke hele koppen ble med på bildet. ville løftet det enda litt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Så absolutt. Synd ikke hele koppen ble med på bildet. ville løftet det enda litt. Tror det at ikke hele koppen er med som gjør bilde så supert. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Liker pastellfargene og bløte bokehsirkler. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Liker pastellfargene og bløte bokehsirkler. +1 Og så lukten da Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Pent bilde. Valgte først å bruke samme objektiv som deg, men byttet. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Mmm, kjempeflott med de duse fine fargene. Fikk lyst på kakao nå. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Liker pastellfargene og bløte bokehsirkler. Helt enig. Hvis det var en kjapp nødløsning så gleder jeg meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Veldig delikat. Mye etterbehandlingsarbeid? Hm. Fikk lyst på varm sjokolade med krem nå... Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Lekkert bilde! Den lave kontransten skaper en fin og rolig stemning Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Bruken av pastell gjorde seg veldig bra med det gammelmodige mønsteret på koppen. Mykt og innbydende. Skulle visst hatt litt av den kakaoen der etter en dag i regnværet. Lenke til kommentar
Lisa-Mari Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Exif: f/1.4, 1/13, ISO 400 Tropenatt i Bergen, 3 oktober! Det ble igjen et kjapt bilde i siste liten. Var såpass lite inspirert i dag at jeg hadde tenkt å droppe å ta bilde. Men tropenatt i oktober måtte bare dokumenteres Endret 3. oktober 2010 av Lisa-Mari Lenke til kommentar
Lisa-Mari Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Oi, så mange fine kommentarer! Må si jeg ble litt overveldet nå... Veldig delikat. Mye etterbehandlingsarbeid?Hm. Fikk lyst på varm sjokolade med krem nå... Er egentlig ikke så veldig mye redigert, noen kjappe justeringer av "Curves" i Photoshop Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Snasne bokehsirkler men kan det være at termometeret ikke er 100% i fokus (ikke at jeg skal snakke så høyt om det, men likevel...)? Lenke til kommentar
Lisa-Mari Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Snasne bokehsirkler men kan det være at termometeret ikke er 100% i fokus (ikke at jeg skal snakke så høyt om det, men likevel...)? Det er nok godt mulig Jeg holdt termometeret med ene hånden og kameraet med den andre og jeg er plaget med (mer eller mindre) konstante skjelvinger i hendene, så sånn sett er jeg ikke akkurat den fødte fotograf Det er også *kremt* ganske støvete såg jeg når jeg åpnet bilde i photoshop... På tide med en nedvask kanskje? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jøss, var det så varmt? En stund siden det har vært noe som likner på varme her. Overdådig strødd med mangefargede OOF-sirkler. Det er de samme litt duse fargetonene her. Er det på grunn av lavere kontrast i objektivet på full blender tro (noe som ikke er ukjent på lyssterke objektiver), eller er det redigert frem med vilje? Ikke at det trekker noe ned på disse bildene, tvert i mot. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 2. oktober - spesielt de "softe" tonene - er nydelig! Lenke til kommentar
Lisa-Mari Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Cookies and milk by Lisa-Mari, on Flickr Exif: f/2.5, 1/100, ISO 100 Dots og melk og Humorkvelden 2010 på TV Norge, i dag har jeg blitt UNICEF fadder og kan spise Dots med god samvittighet Jøss, var det så varmt? En stund siden det har vært noe som likner på varme her. Overdådig strødd med mangefargede OOF-sirkler. Det er de samme litt duse fargetonene her. Er det på grunn av lavere kontrast i objektivet på full blender tro (noe som ikke er ukjent på lyssterke objektiver), eller er det redigert frem med vilje? Ikke at det trekker noe ned på disse bildene, tvert i mot. De duse fargene er redigert fram med vilje. Er i et "dust" humør for tiden 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå