Jooose Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hei. Først av alt: Jeg er Astmatiker, Røyker og lever for det meste på syrlig mat / drikke som Brus, Red Bull, Tandoori osv. Jeg har i den siste tiden opplevd gjevnlige stikkinger i mage og brøst. Det er bare et stikk som varer i halvt sekund. Det opptrer tilfeldige plasser i mage eller brøst. Det er ikke spesielt vondt, men det er ubehagelig selvfølgelig.. Det skjer oftest rundt hjertet eller over, på høyre side av brystkassen eller nede i magen til vendstre ved siden av navlen. Noen som vet hva dette kan være? Har så smått gått over til en sunnere lifsstil med vann, gråvbrød, lite cola / digg / fastfood osv. Men det har ikke, absolutt ikke vart lenge vi snakker nesten 2 dager og holder meg fortsat. Setter pris på svar Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Antageligvis ikke noe alvorlig, men ville uansett rådet deg til å oppsøke lege da du i tillegg er astmatiker. Om det likevel ikke er noe har du i alle fall fått bekreftet at du er frisk. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Huff, bortsett fra Astmaen, så er jeg lik deg.. Stikking på akkurat de samme stedene Bare at på meg har det begynt å gjøre ubehagelig vondt. Jeg oppsøkte legen og fikk beskjed om at det var muskel sammentrekninger pga stress, tokk blodprøver og lingdnende, men ingneting slo ut. Ta deg en tur til legen du for sikkerhets skyld med tanke på at du røyker og har astma Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Huff, bortsett fra Astmaen, så er jeg lik deg.. Stikking på akkurat de samme stedene Bare at på meg har det begynt å gjøre ubehagelig vondt. Jeg oppsøkte legen og fikk beskjed om at det var muskel sammentrekninger pga stress, tokk blodprøver og lingdnende, men ingneting slo ut. Ta deg en tur til legen du for sikkerhets skyld med tanke på at du røyker og har astma Muskelstramninger pga stess? Hvis det er det så feiler meg, utrolig hvor mye man kan stresse av å ta livet med ro ^^ Tror ikke jeg går til lege. Går altfor ofte. Ikke mer enn 3 måneder siden jeg tok blodprøve, lungeskjekk osv. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Er ingenting galt med å gå til legen ofte, om du ikke føler deg bra. Heller en gang for mye, enn omvendt, sier nå jeg. Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Ikke noe gale å gå til legen, nei. Men føler ikke dette er "gale nok" til å gå til legen. Det er vel akkurat gale nok til å legge ut på et diskusjonsforum. hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå