Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Stikking i mage / brøst.

Jooose

Anbefalte innlegg

Hei.

Først av alt: Jeg er Astmatiker, Røyker og lever for det meste på syrlig mat / drikke som Brus, Red Bull, Tandoori osv.

Jeg har i den siste tiden opplevd gjevnlige stikkinger i mage og brøst. Det er bare et stikk som varer i halvt sekund. Det opptrer tilfeldige plasser i mage eller brøst. Det er ikke spesielt vondt, men det er ubehagelig selvfølgelig..

Det skjer oftest rundt hjertet eller over, på høyre side av brystkassen eller nede i magen til vendstre ved siden av navlen.

Noen som vet hva dette kan være? Har så smått gått over til en sunnere lifsstil med vann, gråvbrød, lite cola / digg / fastfood osv. Men det har ikke, absolutt ikke vart lenge vi snakker nesten 2 dager og holder meg fortsat.

Setter pris på svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, bortsett fra Astmaen, så er jeg lik deg.. Stikking på akkurat de samme stedene :p Bare at på meg har det begynt å gjøre ubehagelig vondt. Jeg oppsøkte legen og fikk beskjed om at det var muskel sammentrekninger pga stress, tokk blodprøver og lingdnende, men ingneting slo ut. Ta deg en tur til legen du for sikkerhets skyld med tanke på at du røyker og har astma

Lenke til kommentar

Huff, bortsett fra Astmaen, så er jeg lik deg.. Stikking på akkurat de samme stedene :p Bare at på meg har det begynt å gjøre ubehagelig vondt. Jeg oppsøkte legen og fikk beskjed om at det var muskel sammentrekninger pga stress, tokk blodprøver og lingdnende, men ingneting slo ut. Ta deg en tur til legen du for sikkerhets skyld med tanke på at du røyker og har astma

Muskelstramninger pga stess? Hvis det er det så feiler meg, utrolig hvor mye man kan stresse av å ta livet med ro ^^

Tror ikke jeg går til lege. Går altfor ofte. Ikke mer enn 3 måneder siden jeg tok blodprøve, lungeskjekk osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...