krisk17 Skrevet 25. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2003 Lurte bare egentlig på om det "komplette vannkjølings settet" de selger på microplex er bra? Harikke mye peil på vannkjling, men hadde vært gøy å "prøve". Eller vil det være bedre å kjøpe de forskjellige delene så man får det man vil?? Noen som har noen erfaringer Hilsen newbie :-? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2003 Hvis det er Asetek-settet du tenker på kan du lese en test hos ]overklokking.no Lenke til kommentar
Danny Skrevet 25. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2003 skal du ha komplett vannkjøling så kjøp det komplette swiftech settet hos microplex tror det er haket bedre enn asetek.samt slipper du vanntank siden den har sånn fill and bleed system. Lenke til kommentar
krisk17 Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2003 ja var det swiftech settet jeg mente.. Er det bra? Burde jeg kjøpe? Takk for alla svar Lenke til kommentar
Danny Skrevet 25. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2003 ja var det swiftech settet jeg mente.. Er det bra? Burde jeg kjøpe?Takk for alla svar http://www.3dgameman.com/vr/swiftech/h20_8...deo_review.html han sier det er dritbra,swiftech har alltid lagd kvalitets vannkjøling. Lenke til kommentar
krisk17 Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2003 høres bra ut Men trenger vel ikke kjøpe noe mer utenom det settet da?? alt følger med i pakken som jeg trenger? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 25. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2003 høres bra ut Men trenger vel ikke kjøpe noe mer utenom det settet da?? alt følger med i pakken som jeg trenger? jepp ser ut som alt følger med untatt vann selvsagt,anbefaler du bruker destilert vann. Og husk les manualen nøye før du setter sammen og husk å testkjør settet noen timer før du installerer det i kabinettet. Lenke til kommentar
krisk17 Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2003 Ser også at det ikke følger med noe vannblokk til GPU. Det fulgte tydligvis med i den de testet i filmen som en fyr ga link til.. tror du det bare er og kjøpe http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...=MCW50&toc=5432 denne? trenger ikke noe mer enn denne og settet så har jeg vannkjøling for CPU og GPU? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 25. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2003 Vel, jeg har mine tvil til at Swiftech setter er bedre enn Waterchill jeg da. Den pingleradiatoren er jo ikke akkurat verdens beste da (er oppgitt til å kunne takle ca 2/3 så mye effekt som Waterchill radiatoren). Lenke til kommentar
krisk17 Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2003 Hva tror du om Ncool Rev. 3.0 EX vannkjølingspakke på http://www.netconnection.no/lucys/ det er den til 3260kr Ser det bra ut? Er det evt noe jeg trenger å kjøpe i tilleg her? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 25. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2003 ble tørst jeg nå Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 26. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 Hva tror du om Ncool Rev. 3.0 EX vannkjølingspakke på http://www.netconnection.no/lucys/ det er den til 3260krSer det bra ut? Er det evt noe jeg trenger å kjøpe i tilleg her? Det er nok det beste settet som er å få tak i i Norge ja (og alt du måtte trenge følger med) Lenke til kommentar
krisk17 Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2003 Alt. vil det si Destillert vann og coolant? eller må jeg kjøpe det ved siden av? Noen Bruksanvisninger som finnes tror du? og tror du det vil passe fint i et chieftec big tower? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 27. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 Alt. vil det si Destillert vann og coolant? eller må jeg kjøpe det ved siden av?Noen Bruksanvisninger som finnes tror du? og tror du det vil passe fint i et chieftec big tower? Pakken består av: BlackIce Extreme 2 radiator DangerDen Maze 3 DangerDen Chipset kjøler DangerDen GCPU kjøler 3 Meter Tygon 18 stk. Slangeklemmer 2 stk. Y-Ledd Aquabee Vannpumpe 2 stk. Papst 120mm DangerDen Reservoir(vanntank) Alt leveres i 12mm utførelse. Står ingenting om hverken destillert vann, coolant eller bruksanvisning der nei. Du må nok modde litt for å få plass til radiator. Lenke til kommentar
snorri Skrevet 27. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 Kompis av meg kjøpte vannkjøling for noen uker siden, og har nå fått alger i ledningene. Er det vanlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå