veluci Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Hei.. Har en BMW 318d 2006 modell.. Noen som vet hvordan eg får koblet opp mobilen til bilen??? HAr sånne knapper på rattet og høgtalere eller mic i taket Kan legge til att eg ikke fant noe i instruksjons boka Endret 27. september 2010 av veluci Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 idrive ? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 idrive ? hva for noe??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kontrollsystemet i bilen. Har du lcd skjermen ? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Kontrollsystemet i bilen. Har du lcd skjermen ? nope.. bare radioen Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Skru på bluetooth, søk etter enhet på telefonen, koble til BMW, tast inn valgfritt passord, tast passord på bilen, voila. Forutsetter at du har bluetooth. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Har bluetooth ja.. da eg var og hentet bilen så prøvde eg og finne bilen.. fant den og trykte inn ett passord.. men trykte bare 1234.. det var feil.. og nå klarer eg ikke finne bilen på telefonen lenger Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Har idrive på min 3-serie, og der kan jeg i hvert fall velge eget passord på telefonen og så taste det inn på bilen etterpå. Usikker på hvordan det er på den versjonen du har av bluetooth, men du kan jo lese i instruksjonsboken, det står garantert der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå