Gå til innhold

trenger ny gaming pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:nei: .. Viss en test viser at toweret har lavere tempraturer enn de andre viser det seg bare at det vil ha det med andre komponeter også! så si du har i7 950 i nine hundred og i7 950 i de andre= antec bedre kjøling, uansett så blir det riktig som regel da.. :) enkelt og greit:P

Hvordan kan du væres sikker på det? Vis resultater, ikke bare host opp ting du ikke kan bevise

EDIT:

Poenget her er at antec-testen kan ha komponenter som lager like mye varme som en stock i3 + 450, mens RV02-testen kan ha noe som produserer nærmere GTX 470 + i7. Det vil da selvfølgelig være en forksjell.

EDIT2:

Dette hjelper vel OP rimelig lite forresten?

Endret av arni90
Lenke til kommentar

:nei: .. Viss en test viser at toweret har lavere tempraturer enn de andre viser det seg bare at det vil ha det med andre komponeter også! så si du har i7 950 i nine hundred og i7 950 i de andre= antec bedre kjøling, uansett så blir det riktig som regel da.. :) enkelt og greit:P

Hvordan kan du væres sikker på det? Vis resultater, ikke bare host opp ting du ikke kan bevise

EDIT:

Dette hjelper vel OP rimelig lite forresten?

det er ganske logiskt.. men kan sikkert lete rundt og finne en.

Lenke til kommentar

:p hey jeg trenger hjelp :D skal bygge ny pc fra komplett men har ikke så mye peiling på ting...:cool: har bestemt meg for en bra gsming pc,skjerm,tastatur og mus noen som vill bygge den for meg???

ps den skal være fra komplett.no :dribble: :!: :tease::cool::roll:

Noen spesifikk grunn til Komplett? Du kan spare mye med Prisguiden.

Har du noen grenser på pris?

Vil absolutt anbefale å kjøpe Steelseries 7G som tastatur, sitter med det nå og er veldig fornøyd med det.

Skjermen har lite å si, men jo høyere oppløsning, jo nyttigere til andre oppgaver blir den. 1920x1080 er veldig behagelig å arbeide på med windows 7. Finn noe du liker og samtidig syns passer inn i prisklassen

Kort sagt burde du finne ut litt om hva du ønsker av utseende og prisklasse (i antall kroner).

Å hente deler er fra prisguide er ingen lur idè , frakten hoper seg i sammen til en stor pris og tilslutt finner du ut at å bestille fra komplett.no var lurest alikevel. :hmm:

Lenke til kommentar

vil helst bygge pc`en selv

:D

Jeg har nok noe du leiter etter da gutt! Her har jeg laget en guide på norsk! Check this out! Hvordan Bestille & Bygge?

Håper du setter pris på den! :thumbup:

Vet ikke helt om en som er ganske fersk på PC-bygging burde vurdere CrossfireX (to grafikkort) fra starten av.

Og en GTX 470 yter vel bedre og billigere enn 2x 5770?

Å hente deler er fra prisguide er ingen lur idè , frakten hoper seg i sammen til en stor pris og tilslutt finner du ut at å bestille fra komplett.no var lurest alikevel. :hmm:

Poenget med prisguide er at du kan sette sammen handlelister der og finne den (eller de 2) butikken som er billigst.

Vet for eksempel at både ABBO og Netshop har bedre priser enn komplett. I tillegg kan man vurdere Amentio hvis alle varene er i butikken nærmest deg.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

vil helst bygge pc`en selv

:D

Jeg har nok noe du leiter etter da gutt! Her har jeg laget en guide på norsk! Check this out! Hvordan Bestille & Bygge?

Håper du setter pris på den! :thumbup:

Vet ikke helt om en som er ganske fersk på PC-bygging burde vurdere CrossfireX (to grafikkort) fra starten av.

Og en GTX 470 yter vel bedre og billigere enn 2x 5770?

Så sant så sant! Dette brukte jeg bare som et eksempel. Og om man kjøper èt bedre skjermkort kan man vurdere xfire seinere istede! Godt poeng :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg ser de gar ferdig pakker på komplett.no, jeg lurte litt på denne pakken her

GTX 470 vil nok gi deg mer moro for penga, HD 58-serien har en uvane med å ikke ha en helt flytende framerate.

Sandisk-SSDen ser ikke superbra ut, og du betaler 1500 kr for et hovedkort med en prosessor som ikke kan oppgraderes.

Dette bygget koster det samme og yter bedre i spill, men ikke i mangetrådede programmer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...