tomsi42 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 4. Autumn leaves 1/50s; f/4; ISO 800 En sort-hvitt tolkning av et kjent motiv. Fargeversjon: Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Du forsetter standhaftig med kvadrat ser jeg. Litt snodig "kvasi-IR" over dette, men det er jo fordi bladene har misten nesten all farge selvfølgelig. Artig effekt allikevel. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Mange gode bilder allaredan! Liker best nr. 1 og 3, men nr. 4 har flotte kontraster. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Flotte bilder så langt. Er veldig svak for spoileren på forrige side - skikkelig skummel stemning. Ser nesten ut som om en som er i ferd med å bli spist av Bilzilla! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Høh, sånn går det når man skal prøve å virke bereist, -noterer meg kul bro i Uddevalla. Liker kvadratene dine, også dagens. For min del syntes jeg dagens spoilerversjon var enda litt kulere enn sort/hvittversjonen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Du forsetter standhaftig med kvadrat ser jeg. Kan ikke gi seg den første uka Ser nesten ut som om en som er i ferd med å bli spist av Bilzilla! Det føltes slik når vi ble tauet opp på planet. Høh, sånn går det når man skal prøve å virke bereist, -noterer meg kul bro i Uddevalla. Uddevalla er vel akkurat langt nok unna til at det kvalifiserer til en heldags roadtrip Ellers takk for alle kommentarer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 5. Fields of Gold 1/60s; f/5,6; ISO 250 Tok en tur til en av mine vanlige steder og fant en haug med traktoregg - uten skall! Alternativ - nok en gang fargeversjonen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) 4. Autumn leaves 1/50s; f/4; ISO 800 En sort-hvitt tolkning av et kjent motiv. Det var da vakkert, men tror jeg likte fargeversjonen best. Men 5.august gjør seg veldig godt i BW Endret 5. oktober 2010 av RandiA Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ooh. Fascinerende linjer i traktoreggbildet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Mange fine bilder her, men Ta av dig skorna er et bilde som får meg til å fundere. Bra knipset! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 5. Fields of Gold Tok en tur til en av mine vanlige steder og fant en haug med traktoregg - uten skall! Så vidt jeg vet så tror jeg ikke de kommer til å få skall heller. Pent bilde ble det, men jeg likte fargeversjonen best. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 1. og 3. er höydare så langt, og 5. er ikke langt bak! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Takk for kommentarer. 6. On a foggy day 1/60s; f/4; ISO 640 Litt høsttåke i dag. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Liker bildene. Likte det av høyballene og det siste tåkete. Tåken ser ut som støy. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Takk for kommentarer. 6. On a foggy day Litt høsttåke i dag. Det ble lekkert...nå frister du meg til å prøve ut BW funksjonen, ser det er flere BW innstillinger man kan bruke...kanskje du har brukt den soft her.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Liker bildene. Likte det av høyballene og det siste tåkete. Tåken ser ut som støy. Du skal ikke se bort i fra at det faktisk er støy Det ble lekkert...nå frister du meg til å prøve ut BW funksjonen, ser det er flere BW innstillinger man kan bruke...kanskje du har brukt den soft her.... Jeg gjør om til B&W i Bibble da den har en plug-in som simulerer film. Der kan jeg velge forskjellige filmtyper og papir, samt "fremkallingsalternativer". Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Dagens er flott. Gjør seg meget godt i det formatet. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Flotte linjer i nr. 5! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg gjør om til B&W i Bibble da den har en plug-in som simulerer film. Der kan jeg velge forskjellige filmtyper og papir, samt "fremkallingsalternativer". Det er jo akkurat det kameraet kan gjøre i menyen:I film mode har du BW-valgene:Standard, Dynamic, eller Smooth. Man kan jo eksperimentere litt og se om det blir best ved å sette BW i kamera eller gjøre om etterpå. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg synes de høstlige vårrullene gjorde seg desidert best i svart/hvitt. Det får et mer grafisk preg som fremhever de suggererende linjene. Flotters. Tåke er fint. Her får du også god dybde fordi skogholtet i bakgrunnen forsvinner mer i tåka enn trærne i forgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå