Gå til innhold

Oktoberfest 2010 - tomsi42 - 45mm f/2.8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du forsetter standhaftig med kvadrat ser jeg.

Kan ikke gi seg den første uka :)

Ser nesten ut som om en som er i ferd med å bli spist av Bilzilla!

Det føltes slik når vi ble tauet opp på planet.

Høh, sånn går det når man skal prøve å virke bereist, -noterer meg kul bro i Uddevalla.

Uddevalla er vel akkurat langt nok unna til at det kvalifiserer til en heldags roadtrip :)

Ellers takk for alle kommentarer.

Lenke til kommentar

Liker bildene. Likte det av høyballene og det siste tåkete. Tåken ser ut som støy.

Du skal ikke se bort i fra at det faktisk er støy ;)

Det ble lekkert...nå frister du meg til å prøve ut BW funksjonen, ser det er flere BW innstillinger man kan bruke...kanskje du har brukt den soft her....

Jeg gjør om til B&W i Bibble da den har en plug-in som simulerer film. Der kan jeg velge forskjellige filmtyper og papir, samt "fremkallingsalternativer".

Lenke til kommentar

Jeg gjør om til B&W i Bibble da den har en plug-in som simulerer film. Der kan jeg velge forskjellige filmtyper og papir, samt "fremkallingsalternativer".

Det er jo akkurat det kameraet kan gjøre i menyen:I film mode har du BW-valgene:Standard, Dynamic, eller Smooth. Man kan jo eksperimentere litt og se om det blir best ved å sette BW i kamera eller gjøre om etterpå.

Lenke til kommentar

Jeg synes de høstlige vårrullene gjorde seg desidert best i svart/hvitt. Det får et mer grafisk preg som fremhever de suggererende linjene. Flotters.

Tåke er fint. Her får du også god dybde fordi skogholtet i bakgrunnen forsvinner mer i tåka enn trærne i forgrunnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...