tomsi42 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Bruker: tomsi42 Objektiv: Panasonic Leica 45mm f/2.8 Macro Deltakernivå: Entusiast Annet: Litt makro og litt annet Må jo lufte ny-investeringen ... Benytter sjansen (har litt internet ikveld) å poste denne nå - det er usikkert om jeg kan starte festen før 3. eller 4. oktober da jeg har kommet hjem. Edit: Lykken har stått meg bi, og jeg har kunnet starte fra dag 1, og da må man jo melde seg på som entusiast. Endret 3. oktober 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 1. Ta av dig skorna 1/500s, f/2.8, ISO 100 Vi tok et raskt stopp ved et skogsholt for å luftet oss litt. Det hadde tydeligvs vært noen der før oss, som hadde dårligere tid ... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Gikk du hjem med de skoene :!: Fint med sort hvitt....prøvde med mitt objektiv jeg også, fikk tipset av Helena, det blir bra. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 2. Bike 1/60s, f/4.5, ISO 320 Sykler i København er ikke som i Oslo ... Alternativ: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 3. The road home 1/250s, f/4, ISO 100 Etter en ufrivillig stopp i Gøteborg, kunne vi endelig vende snuten hjemover. Alternativt bilde: Gothenburg by night 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Gikk du hjem med de skoene :!: Fint med sort hvitt....prøvde med mitt objektiv jeg også, fikk tipset av Helena, det blir bra. Det er heldigvis ikke mine sko - været fristet ikke til barbent vandring i gresset 45mm-en kommer til å være en trivelig kompanjong i oktober. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fin start Tomsi Gothenburg by night klarte jeg ikke helt å tolke, men det så litt dramatisk ut Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Fin start Tomsi Takker og bukker. Gothenburg by night klarte jeg ikke helt å tolke, men det så litt dramatisk ut Det var noe med motorstans på E6 midt på natten og en bergningsbil ... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 3.oktober Flotte linjer her Lenke til kommentar
kaian Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hei, godt du kom deg helt hjem til slutt! Kul start med dystopisk bilde til munter melodi, og Sivinesundbildet svinger, enda så mange rette linjer det har! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Glimrende start… skal du kjøre hele måneden i 1:1 format og svart hvitt? Skoene er min favoritt så langt, men jeg har prøvd å ta bilde via speilet på en bil i fart selv noen ganger og jeg har aldri fått det så bra til så du gjorde her. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Hei, godt du kom deg helt hjem til slutt! Kul start med dystopisk bilde til munter melodi, og Sivinesundbildet svinger, enda så mange rette linjer det har! Joda kom meg hel hjem. Bruen er forøvrig den ved Uddevalla Har flere ganger prøvd å få til et bra bilde av den. Glimrende start… skal du kjøre hele måneden i 1:1 format og svart hvitt? For det meste, ja. Men vi skal ikke se bort i fra at det kommer en eller annen avviker. Skoene er min favoritt så langt, men jeg har prøvd å ta bilde via speilet på en bil i fart selv noen ganger og jeg har aldri fått det så bra til så du gjorde her. Prøv med 50mm neste gang. Som passasjer, vel å merke. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Velkommen hjem fra ferie. Så langt likte jeg broen i speilet. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Bilde for 3. oktober gjør seg godt. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) 1. Et skikkelig Tomsi'sk bilde med brillefin komp. 2. Bike attitude, he he. 3. Virkelig flott. Spesielt effekten med at vaierene speiles i bilen. Bra du kom i gang i tide da, så får vi se hvor lenge du holder ut med kvadratisk s/h. Endret 4. oktober 2010 av k.n.b Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fin start ja. Fine bilder. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Dagens bro var stilig. Strengt tatt var det vel veien mellom deg og avreisestedet, ikke veien hjem, på stadiet bildet ble tatt, eller spiller logikken meg et puss? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Strengt tatt var det vel veien mellom deg og avreisestedet, ikke veien hjem, på stadiet bildet ble tatt, eller spiller logikken meg et puss? Strengt tatt har du helt rett. Men bilen kjører i den riktige retningen, og det var det som var viktig for meg Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Strengt tatt var det vel veien mellom deg og avreisestedet, ikke veien hjem, på stadiet bildet ble tatt, eller spiller logikken meg et puss? Strengt tatt har du helt rett. Men bilen kjører i den riktige retningen, og det var det som var viktig for meg På det tidspunktet har jeg forstått at det viktigste vel var at bilen kjører... :!: 1 Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Som mange andre her likte jeg veldig godt dagens speilbilde. Sylskarpe linjer som rammes fint inn av det uskarpe autovernet. Bra sett. Bildet av skoene var også bra. Fin komposisjon som gjorde seg godt i kvadratisk format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå