lloll Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Har fått xperia mini for en stund siden, men er en god del jeg ikke skjønner.. 1) Hvordan i all verden sender man sanger? 2) Hvorfor greier ingen å sende meg ting via bluetooth? 3) Hvordan får jeg justert volumet på alarmtonen? Endret 28. september 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
.vision Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) 1) Det går ikke fordi det er en gammel android versjon. Hvis du skal ha inn musikk, så må du ta det inn via PC. 2) PGA det er gammel android versjon. 3) Sorry her kan jeg ikke hjelpe deg PS: Den nye android versjonen er igjen utsatt og jeg tror ny dato ble satt i slutten av oktober (.. om jeg ikke husker feil). // Gunnar Endret 27. september 2010 av .vision Lenke til kommentar
lloll Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Hva i all verden er android egentlig? Skjønner at det er en android telefon, men hva vil det si? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hva i all verden er android egentlig? Skjønner at det er en android telefon, men hva vil det si? Android er operativsystemet på telefonen. x10 mini har en eldre versjon som kommer til å bli oppdatert en gang i løpet av de neste månedene. Lenke til kommentar
.vision Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Du må huske at telefoner er som datamaskiner. På maskinen din hjemme kan du ha Windows Vista, Xp, 7, Linux eller kanskje du har en Mac og OSX. På telefoner er det akkurat det samme Symbian, Android, iOS, Bada osv. Du har Android og ettersom du har valgt Sony Ericsson og SE ønsket å integrere TimeScape (tilleggsprogram som lar deg følge løpende oppdateringer) i Android, så får du ikke oppdatert telefonen din riktig enda. Derfor sitter du med en litt eldre programvare/operativsystem som begrenser dette med å sende ting over bluetooth. // Gunnar Endret 27. september 2010 av .vision Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 På X10 er det et brev når jeg spiller av sanger, trykker jeg der kommer en meny, aner ikke hvordan det er på mini'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå