Locrin Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Sjekk tullingen som laget et ekte Berserk sverd Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det der er ikke ekte, det mangler.... 300 kilo mener jeg å huske Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det der er ikke ekte, det mangler.... 300 kilo mener jeg å huske Hehe jojo, men han må jo lage den slik at han kan bære den da. Ikke alle som er mellom 2.5 og 3 meter høye Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Guts er vel ikke særlig høyere enn 195 cm om jeg husker riktig. Noen ganger er likevel sverdet tegnet mye større enn det vanligvis er. Eksempelvis i dette bildet: Og enda større her (setter i spoiler fordi den har det vanlige Berserk-groteske blodbadet): http://fuzakenna.com/fuzakenna.com/wp-content/uploads/2010/02/e77d943f79b419f19c4747eb0017d8a71231260414_full.jpg Endret 13. desember 2010 av Agentspoon Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 "Not Found Sorry, but you are looking for something that isn't here." Spennende grotesk bilde i den spoileren din du :!: Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Er nok en sånn "kun de som er 18 eller over blir vist"-greie. Japanerne er så omsorgsfulle, vet du. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Nei, sikkert fordi jeg prøvde å sjekke den på jobben =P Ser bildet nå (hjemme) =P Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) On the January 8th 2011, an important announcement will be made. Look forward it ! http://berserk2010.blogspot.com/2010/12/twitter-translations-9.html http://www.animenewsnetwork.com/news/2011-01-05/berserk-project-to-be-theatrical-film Neeeei, ikke si at det blir en film,, og ikke en serie, aldri om de klarer å få med hele historien på en, eller to filmer.... Skuffeeeet! Endret 5. januar 2011 av Jaukim Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 According to Newtype, the 2011 film will be the first part of a project that will adapt the entire story from Kentarou Miura's manga. Var det så vanskelig å forstå da? Serien blir introdusert med en fullaftens film, som vil være starten på en reboot av hele serien som tilslutt skal ta mangaen igjen. Akkurat det vet jeg ikke helt hva jeg skal tro om. Klart, er dritkult at vi får en såpass lang anime, men mangaen kommer ikke til å bli ferdig før om mange år fortsatt. Hva skal de gjøre når de ikke har mer materiale igjen? Jeg håper at de stopper produksjonen da, og gjentar den når serien er helt ferdig. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Aaah, jeg misforstod litt... da blir det jo bra med en film som helt sikkert kommer til å bli konge kvalitetsmessig. Jeg tenker at Kentarou Miura kommer til å få litt fart på mangaen når han får litt mer "press" på seg. men vist de blir tomm for materiale, håper jeg de stopper produskjonen og ikke kommer med fillers :S Endret 5. januar 2011 av Jaukim 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg tenker at Kentarou Miura kommer til å få litt fart på mangaen når han får litt mer "press" på seg. Med tankte på hvor langt forran man er.... Har han egentlig noen grunn til å forandre tempo? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Så lenge han leverer varene er det vel likegyldig. At kvaliteten blir halvert dersom han setter opp farten vil være det verste utfallet for oss lesere. Vi må huske på at Miura-sensei knapt bruker assistenter i produksjonen av Berserk, i gryende kontrast til så og si alle andre serier. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Med tankte på hvor langt forran man er.... Har han egentlig noen grunn til å forandre tempo? Nei kanskje ikke, men hadde vert kjekt om mangaen kom ut litt mer "regelmessig" enn hva det gjør. Men anyways her er en "plakat" av filmen som kommer: Endret 6. januar 2011 av Jaukim Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Ny trailer! http://www.youtube.com/watch?v=jKkcY6Sfz5I Awwww yeah! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Ny? Den kom jo ut i går! Bare tuller. Ellers har det også blitt annonsert at filmene skal lanseres i løpet av en periode på 10 år. Det gir Miura-sensei litt tid til å (kanskje) avslutte serien en gang for alle. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 10 år? Jaja, vi Berserk' fans har god erfaring med venting Den første parten har jeg lest kommer på kino i januar men i Japan. Og 2, 3 parten like etter (etter erfaring med berserk tviler jeg på dette), men har ikke noe i mot å vente på kvalitet! Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) her er et par "nye" klipp http://www.youtube.com/watch?v=lF2GaxlyNvk&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=POaFuuuwgV4&feature=player_embedded Endret 2. oktober 2011 av Jaukim Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Skal ikke se bort i fra at detta blir bra, dere! Vet noen om serien fortsetter etter eclipsen? Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Planen er at hele berserk mangaen skal komme ut som anime filmer (det jeg har fått med meg) og at "golden age arc" blir delt opp i tre filmer, der den første kommer ut i januar (japan) Jeg greide i halvsøvne å legge ut en gammel teaser (øverste klippet) men har fikset det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå