Gå til innhold

Ny Berserk Anime annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Guts er vel ikke særlig høyere enn 195 cm om jeg husker riktig. hmm.gif

 

Noen ganger er likevel sverdet tegnet mye større enn det vanligvis er. Eksempelvis i dette bildet:

 

berserkartvx5.jpg

 

Og enda større her (setter i spoiler fordi den har det vanlige Berserk-groteske blodbadet):

 

 

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
On the January 8th 2011, an important announcement will be made. Look forward it !

http://berserk2010.blogspot.com/2010/12/twitter-translations-9.html

 

http://www.animenewsnetwork.com/news/2011-01-05/berserk-project-to-be-theatrical-film

 

Neeeei, ikke si at det blir en film,, og ikke en serie, aldri om de klarer å få med hele historien på en, eller to filmer....

 

Skuffeeeet! :(

Endret av Jaukim
Lenke til kommentar
According to Newtype, the 2011 film will be the first part of a project that will adapt the entire story from Kentarou Miura's manga.

Var det så vanskelig å forstå da?harhar.gif Serien blir introdusert med en fullaftens film, som vil være starten på en reboot av hele serien som tilslutt skal ta mangaen igjen.

 

 

Akkurat det vet jeg ikke helt hva jeg skal tro om. Klart, er dritkult at vi får en såpass lang anime, men mangaen kommer ikke til å bli ferdig før om mange år fortsatt. Hva skal de gjøre når de ikke har mer materiale igjen? Jeg håper at de stopper produksjonen da, og gjentar den når serien er helt ferdig.

Lenke til kommentar

Aaah, jeg misforstod litt...

 

da blir det jo bra med en film som helt sikkert kommer til å bli konge kvalitetsmessig.

 

Jeg tenker at Kentarou Miura kommer til å få litt fart på mangaen når han får litt mer "press" på seg.

 

men vist de blir tomm for materiale, håper jeg de stopper produskjonen og ikke kommer med fillers :S

Endret av Jaukim
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med tankte på hvor langt forran man er.... Har han egentlig noen grunn til å forandre tempo?

 

Nei kanskje ikke, men hadde vert kjekt om mangaen kom ut litt mer "regelmessig" enn hva det gjør.

 

Men anyways her er en "plakat" av filmen som kommer:

 

post-91367-0-20183900-1294354028_thumb.jpg

Endret av Jaukim
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

10 år? Jaja, vi Berserk' fans har god erfaring med venting ;)

 

Den første parten har jeg lest kommer på kino i januar men i Japan. Og 2, 3 parten like etter (etter erfaring med berserk tviler jeg på dette), men har ikke noe i mot å vente på kvalitet! :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Planen er at hele berserk mangaen skal komme ut som anime filmer (det jeg har fått med meg) og at "golden age arc" blir delt opp i tre filmer, der den første kommer ut i januar (japan) :)

 

Jeg greide i halvsøvne å legge ut en gammel teaser (øverste klippet) :( men har fikset det nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...