Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Eksplosiv Facebook Supertirsdag hos NetShop - 28.09.2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var nærme å kjøpe den 32" led de hadde tidligere idag, men så koster den jo 5700 på pixmania. og 6200 på ps. Ettersom jeg egentlig vil vente til jeg har ordnet meg jobb og sånn..

Så ut som en ganske rå tv da!

også må jeg ha en sånn cobi small army greie. :tease:

Endret av Phinex
Lenke til kommentar

Med all respekt. Gøy at nettbutikker lager såkalte "superdager".

Men herregud. Dette er bare flaut. 100kr i avslag på en fjernkontroll. 200kr på andre småting.

Maks et par tusinger på varer i 20k klassen.

Dette er VANLIGE ukestilbud som blir gitt hver time en dag.

Sist det var noe "supert" over en slik dag var for 1 år siden da Komplett solgte HD4870 X2 til halv pris etc.

De siste såkalte "supertirsdager" skulle hett "flere vanlige ukestilbud på en vanlig tirsdag".

Lenke til kommentar

Med all respekt. Gøy at nettbutikker lager såkalte "superdager".

Men herregud. Dette er bare flaut. 100kr i avslag på en fjernkontroll. 200kr på andre småting.

Maks et par tusinger på varer i 20k klassen.

Dette er VANLIGE ukestilbud som blir gitt hver time en dag.

Sist det var noe "supert" over en slik dag var for 1 år siden da Komplett solgte HD4870 X2 til halv pris etc.

De siste såkalte "supertirsdager" skulle hett "flere vanlige ukestilbud på en vanlig tirsdag".

Jeg er glad noen prøver noe anderledes.

Er det bare meg eller er dere alt for kravstore.

De tidene er forbi da alt ble solgt for billig, men skal vi rakke ned på alle som prøver ?

Jeg er bare glad de prøver. Jeg hater Facebook men vi måtte ikke gå inn der.

Så jeg fant noe, dere andre klarte ikke.

Jeg handla 1 ocz vertex 2 120gb til kr 1695,- satt ned 500 kr

Klarer dere å finne en bedre 120gb til den prisen? Og den yte toppklasse.

Takk til Netshop

Stå på. Jeg finner noe å kjøpe hver gang :)

Lenke til kommentar

Forskjellen mellom butikkene nå og for 1-2år siden når disse eksplosive tirsdagene faktisk var noe å skryte over, er at butikkene har utrolig mye lavere margin på vanlige produkter. Komponenter til PC'er kan ligge så lavt som 1-3% fortjeneste, hvis produktet da koster 500kr i utgangspunktet, så forstår dere at det ikke er mye å gå på før det blir tap.

Men jeg er helt enig i at disse tirsdagene ikke er som de en gang var, Netshop burde satse litt og gå for noen produkter med tap. Nesten hver gang har jeg sittet på gjerde med småting, typiskt kjekt å ha, men da det virkelig gode tilbudet aldri kom. Avbestilt i løpet av kvelden. Hadde Netshop da lagt ut et knalltilbud, hadde de trolig fått inn tapet på dette fra de andre produktene jeg trolig hadde kastet en mnd sendere..

For all del, de skal ha kred for å gjøre dette, de har jo faktisk ekstra bemanning for å få fleste mylig av ordrene ferdig i løpet av samme kveld. Og de prøver, dessverre ingen som klager på at butikkene ikke har slikt, bare når det er middelmådig..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Greit nok at de kjører slike tilbud, men... for det meste var det "surfebrett" som ikke støtter flash (iPad) og lego gjennom hele dagen..... jeg kjøper ikke et tynt lite brett som er beregnet for stort sett en ting; surfing på internett når det ikke støtter flash og i tillegg koster en del. Lego..... joda, hadde sikkert slengt med ett sett til julegave til noen hvis jeg fant noe annet bra.

Edit: leif

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

De siste supertirsdagene har jeg også samlet meg opp en del små-ting, men aldri bestilt siden det store knall-tilbudet aldri kom. De må ha noen virkelig gode tilbud for at folk skal gidde å bestille, vi betaler jo tross alt ekstra siden det ikke går an å bestille med kort og få ordrene samlet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...