Left Blank Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Må bare få ut litt frustrasjon angående min blogger.com konto hvor nå kontroll panelet er på norsk og jeg finner ingen måte å sette det til engelsk på. Dette er forferdelig frustrerende da jeg ikke skjønner møkka av alle disse oversatte tekno-ordene.. "Nettstedinnmating", "koblingsfelt", "datohode" wtf? Ikke nok med det men når man er vant til engelsk utforming av setninger.. "Legge til denne bloggen i listen din?" Legge til? Hvilken liste? Blir bare rot. Uff.. Det virker som de truer meg over til norsk da jeg valgte engelsk språk men det ble ikke aktivert... 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hater alt som er oversatt til norsk. Derfor har jeg Win7 på engelsk, Gmail også... Telefonen min er satt opp med engelsk språk. Selv Google er satt til engelsk. Facebook også. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Samme her! iPod, android telefon, facebook, windows, alt er på engelsk! ;D Jeg skifta over til Chrome i går og da ble alt på norsk plutselig.. Paypal var rett og slett uleselig på norsk. Skifta tilbake til Firefox og nå er alt ok. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har ikke chrome et oversettelses-alternativ da? Popper alltid det opp for meg når en side er på et annet språk: "Denne siden er på....., vil du oversette siden til norsk?" Bare å fjerne det i innstillingene, så skal det nok gå over til engelsk igjen tror jeg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg elsker alt jeg kan få på norsk, så mye greiere Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det er kun fordi du ikke er vant til engelske skrivemåter og uttrykk. Alt som blir oversatt til norsk er random ut fra når, hvor og hvem som har oversatt det. Jævla artig å prøve å oversette fra norske jallaoversettelser til engelsk når man trenger hjelp på et utenlandsk forum f.eks. Men du er for ung og uerfaren til å fatte hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Huff ja, mykje dårlege oversettingar der ute. Eg har det meste på engelsk. PC, mobiltelefon, nettlesar osv. Når ein skal søke etter hjelp til eit eller anna online er det veldig greit å ha problemstillingar på engelsk. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ja hater dette. Ergrer meg vel eigentleg spesielt mykje over google på norsk. Den norske versjonen har færre funksjoner en den engelske, blandt anna så mangler "kalkulatorfunksjonen" og mange av søkeord forslaga dersom du feilstaver eit ord. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Avatar, du kan bruke www.google.com/ncr da skiftes du til amerikanske versjonen, om ikke du visste det. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Avatar, du kan bruke www.google.com/ncr da skiftes du til amerikanske versjonen, om ikke du visste det. Takk for den, det hjelper litt sjølv om eg skjeldan skriv inn heile google adressa. Men takk likevell. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ergrer meg vel eigentleg spesielt mykje over google på norsk. Den norske versjonen har færre funksjoner en den engelske, blandt anna så mangler "kalkulatorfunksjonen" og mange av søkeord forslaga dersom du feilstaver eit ord. Den er jo på den norske og? http://www.google.no/#hl=no&source=hp&biw=1680&bih=867&q=1%2B1&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=654559b0e2186606 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har lagt det til som bookmark + home page, så da kommer jeg til .com automatisk. Det funker ikke for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå