Puster Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hei, Foramterte pcen til en kompis i dag, å når vi hadde gjort dette fikk vi ikke wifi kortet til å fungere? Det stod at det manglet drivere, søkte kortet opp ( Realtek RTL8168/8111 Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0) ) Men dette ble innstaller mauelt av drivere jeg fant på nett, men kortet fungerte ikke(!) Noen som vet hva jeg har gjort feil? Mvh Puster *Tittel: Beklager visst fijuus simens var skrevet feil;) Lenke til kommentar
007CD Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Grunnen til at det trådløse ikke funker er at det der er en Ethernet driver, altså driver til ett KABLET kort, det integrerte på maskinen mest sannsynlig. Du må nok finne ut hva det trådløse heter, og den beste løsningen er å skru opp, ta ut kortet, finn fram kameraet og ta klare bilder av for og bakside og legg opp her. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ved å skru opp pc`n ryker garantien også, oftest er ikke det trådløse kortet bak ett lokk, slik som ram og harddisk. så da må man antagelig demontere hele pc`n. Om du heller gir hele navnet til fujitsu siemens maskinen, så tror jeg man skal klare å finne en driver til deg. Lenke til kommentar
Puster Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Fijutus simens notebok amilo pa35553 Model nummer: ms2242 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ok, dette er enkelt, reis hit: http://no.fujitsu.com/support/ Deretter puncher du inn modellnavnet på PCen din: pa35553 Nedlastinger er da neste stopp. Deretter klikker du på plusstegnet for operativsystemet du bruker under der hvor det står: "Select your operating system" WLAN er trådløst nettverkskort bare så det er sagt og da burde du greie å få til resten selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå