DarkZhade Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hei. Er brudd/dårlig kontakt på en ledning på laptopen, så skjermen blir svart når man tar opp skjermen.. hvis den står veldig på skrå så fungerer den, men da er den ikke brukenes. har tatt bilde av ledningen det gjelder. kanskje noen av dere vet hva den heter eller noe? kanskje man kan kjøpe på ebay og bytte den? her er iallfall bildene: Thx! Lenke til kommentar
ojt Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hei. Er brudd/dårlig kontakt på en ledning på laptopen, så skjermen blir svart når man tar opp skjermen.. hvis den står veldig på skrå så fungerer den, men da er den ikke brukenes. har tatt bilde av ledningen det gjelder. kanskje noen av dere vet hva den heter eller noe? kanskje man kan kjøpe på ebay og bytte den? her er iallfall bildene: Thx! [/quot PC- navn og modell? Gammel eller ny? Du må begynne med serienr på PC-en. Jeg har skiftet et par lcd-invertere på HP lappiser og jo eldre de er jo verre er det. Hos deg er det kabelen skjerm- hovedkort det er brudd i. Slitasje vil jeg tro. Kan du se bruddet? Lenke til kommentar
ojt Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Sorry. Dette ble bare rot:) Navn og modell? Gammel eller ny? Du må alltid begynne med serienr på PC-en. Jeg har skiftet et par lcd-invertere på HP lappiser og jo eldre de er jo verre er det. Hos deg er det kabelen skjerm- hovedkort det er brudd i. Slitasje vil jeg tro. Kan du se bruddet? Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Du kan altids finne ny kabel på ebay. Hvis det er en HP sjekke delenr på http://partsurfer.hp.com/ Som ojt sier; Ikke så lett å hjelpe deg mer uten produsent. model nr. seriel nr Hvis du er helkdig har eet.no ny kabel til ikke alt for gale pris Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 hei. det er en msi wind notebook u100 MSI U100-267NE PSN: U100-267NE-IBM2701G12XH MODEL NO: 9S7-N01154-267 S/N: U100-267NEK0808001302 den er rundt 2 år tror jeg. kan ikke se direkte bruddet tror jeg. men kan se litt slitasje på kabelen. men får bilde noen ganger når jeg trykker litt på den osv. så må være den. Lenke til kommentar
ojt Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Et klassisk problem med bærbare. Nå har du jo åpnet maskina og dermed kan du vel glemme garanti. Men reklamasjonretten er 5 år. Derfor henvender du deg til dem du kjøpte vidunderet av. Jeg tror det er det smarteste. Ebay? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå