Pettern29 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hei. Har en Audi A4 1.9TDI 1998 mod. På værkstedet fant de ut at kjølevæsken min kokte bort, så de byttet vannpumpe og termostat. I tillegg fant de en ujevnhet i toppen, så de plukket fra hverandre toppen og fikset det. Men når jeg hentet den på værkstedet gikk den veldig dårlig. I bakker kom jeg bare opp i maks 50kmt. Det er ikke noe drag i den lenger. De tok den inn igjen og mente at det var turboen som var gåen. De skulle ha 18000kr for å bytte den. Jeg hørte på et annet værksted og fikk pris på 9000kr. Så jeg fikk de til å bytte turbo for meg. Men det hjalp ingenting. Den er like treg. Noen forslag til hva det kan være? og evt hva jeg kan gjøre for å feilsøke? Alle tips er velkommen.... Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kan være tett egr ventil. Lenke til kommentar
Pettern29 Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Hvor sitter den? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Elendig arbeid dei har gjort på verkstaden du leverte bilen din inn på iallefall. Så eg trur du skal ta ein tur innom dei og be dei sjå over det GRATIS Lenke til kommentar
Pettern29 Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Dette er et merkeværksted. Et elendig sådan. Jeg fikk noen andre til å se på bilen, og de fant raskt ut hva problemet var. Sprekk i flere vakumslanger, tett katalysator og defekt lmm. Fiks ferdig 3700kr. Det kaller jeg service. Nå har jeg helt mista trua på merkeværksteder. Lenke til kommentar
amund67 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 ja, ingen har så lite greie på bil, som VAG merkeverksted. Påføre deg unødvendige kostnader. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Måtte du betale for alt dette unødvendige arbeidet? Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg (som jobber på et ikke-merke verksted) har overtatt jobber etter VAG-verksteder der konkluderingen deres har vært helt på bærtur og svindyr for kunden. Kundene kommer i fortvilelse til oss og ber oss feilsøke på nytt eller skifte delen som VAG har konkludert må skiftes for en mye rimeligere pris. Svært ofte er reparasjonen unødvendig og utfallet blir at bilen blir fikset for en brøkdel av prisen hos oss. Jeg lurer virkelig på hvor mange hundre tusen VAG melker ut av sine kunder hver måned med meningsløse reparasjoner og likevel tar betalt for jobben. Beklager, men VAG-gruppen fremstår for meg som en gjeng arrogante amatører. Fatter ikke at de selger så mange biler som de gjør. Må koste skjorta å eie VAG. De har null respekt for kundene sine, spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå