svoa Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 V40 2,0 1996 mod Har bytta skiver på alle hjul, calipere bak og renovert caliperene fram, men nå har jeg fått ett problem! Når jeg har kjørt noen kilometer går bremsene sakte men sikkert på fram og på høyre bak! Pedalen blir hard og skiver selvsagt veldig varme. Går ikke å kjøre til slutt, men når bilen har stått en stund og bremsene er avkjølt går det greit igjen . Hva i Helvete er feil ? Har prøvd å koble ut ABS system , men ble ingen forskjel. Kan det være t returen på bremsene ikke fungerer som den skal og hvorfor er det bare på tre hjul ? Hjelp trenger råd Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Er ingen ekspert på bremser, men jeg ville tenkt hovedsylinder. Ikke noe unormalt at denne kan tulle på eldre biler. Koster som regel noen kroner med ny, men rep-sett finnes ofte. Lenke til kommentar
svoa Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Er ingen ekspert på bremser, men jeg ville tenkt hovedsylinder. Ikke noe unormalt at denne kan tulle på eldre biler. Koster som regel noen kroner med ny, men rep-sett finnes ofte. Ja tanken Har slått meg! ikke så mye annet det kan være. Finnes ikke rep-sett selges bare komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå