Gertab Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hei! Har et problem etter og ha byttet til ludo. Endel ganger forteller folk at de får beskjed om at nummeret mitt ikke er i bruk. Når de har prøvd noen ganger går det greit og komme igjennom. Virker som det skjer spesielt når man prøver og ringe fra IP-telefon. Veldig irriterende, noen som har vært borti det?? Blir veldig takknemelig for hjelp Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Høres merkelig ut. Hvilken operatør ringer du fra når du bruker IP-telefon? Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Har vært borti det samme når jeg skulle ringe en kunde en gang... Første gangen jeg ringte så ringte det ut, før jeg kom til telefonsvareren, mens de neste gangene jeg ringte så fikk jeg beskjed om at nummeret ikke var i bruk. (Og JA, jeg sjekket at det var riktig nummer jeg ringte). Aner ikke hvilket abo kunden hadde da... kom aldri i kontakt med han. Jeg ringte forøvrig fra mobil til mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå