Gå til innhold

Stabil 14-15" laptop med god batterikapasitet under 11k

Anbefalte innlegg

Håper på litt hjelp til kjøp av laptop med ønskede egenskaper (i prioritert rekkefølge):

1. Batterilevetid

Film i ca 4 timer på batteriet.

Om det lar seg gjøre.. Jeg pendler en del.

2. Varmeutvikling

Har ofte laptopen på fanget så vil helst unngå de som blir veldig varme. Men gjerne ikke for støyende heller.

3. Grafikkort

Spiller stort sett spill av litt eldre dato. Ikke de mest krevende spillene heller.. Civ4, den lengste reisen, monkey island for å gi noen eksempler. Men jeg vil gjerne at den skal kunne kjøre feks Fable3 uten store problemer. Er ikke så velig kresen på grafikken, men min forrige laptop kræsjet støtt og stadig under spilling, det vil jeg helst unngå med den nye..

Har ofte laptopen kobla opp til tv'en og ser filmer mens jeg jobber eller surfer. Ingen krevende programmer, men det blir en del multitasking..

Jeg legger gjerne i noen ekstra kroner for å få en laptop med få problemer fra en produsent\forhandler som tar seg av de som måtte oppstå, uten for mye tyning..

Lar dette seg kombinere i en data til toppen 11.000?

Kan jeg evt komme meg unna med en billigere data?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Tusen takk for svar!

Tok litt tid før jeg klarte å bestemme meg.

Det stod tilslutt mellom Asus U45JC og Acer TimelineX 5820TG (med 9 cellers batteri).

Asus: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=597459

Acer: https://www.elprice.no/elprice/default.asp?page=vare&ProdusentID=LX.PTN02.188

Blei til at jeg bestilte Acer'en pga grafikkortet..

Kom på 7999kr fra Elprice, så gjennstår det å se hvor lang tid det tar før de får sendt den. Virker som de er litt sløve når det kommer til leveringstider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...