Jaudu Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) En kamerat hører rar tikking/ulyd når jeg kjører i revers, det er ikke noe ulyd når jeg kjører i 1.gir osv, men bare i revers. lurer på hva det er? hørt at det er bare og bytte et tannhjul som driver reversen, er det riktig? er det dyrt og fixe dette? eller må jeg bytte hele girkassa? er en golf 3 - 1996mod 1.6l 100hk Endret 30. desember 2010 av Jurigs Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det er normalt at det er en høy lyd om du rygger fort. Er litt vanskelig å dømme uten og få hørt på lyden. Når du setter bilen i revers så kommer det inn et drev til og det er dette som lager den lyden. Du kan jo prøve å skifte olje på girkassa først. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Hadde nøyaktig samme feilen på min Golf 96' modell da jeg hadde den, en 2,0 versjon. Det endte med girkassehavari. Måtte bytte hele driten. Endret 28. september 2010 av Kent Touch This Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå