Angelus789 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Case: Kom hjem til leiligheten etter at PCen hadde vært avslått et par dagers tid. Når jeg slår den på er det et forvridd skjermbilde allerede ved oppstart som møter meg. Under oppstart av Windows XP (Sp3) ligger det røde bølger over hele skjermen (Se attachment devmgmt123654). Resten av riggen: IP35 PRO motherboard Geforce 9800 GX2 Intel Q9550 Windows XP sp 3 Har lagt inn nye drivere fra nVidia til skjermkortet, og også installert nye chipset drivere fra Intel. Ting har ikke blitt bedre. Har også prøvd en annen skjerm til skjermkortet, men feilen vedvarer. Har også kjørt DxDiag, men blir ikke helt klok på den..... Leste litt på internett og virker som dette peker i retning av at det er noe galt med skjermkortet. Hva tror dere? Eller er det noe jeg har glemt å prøve? DxDiag.txt Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Har du prøvd å jakte på hybelkaniner? Særlig de som liker å gjemme seg i skjermkortkjølere? Lenke til kommentar
Angelus789 Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Hupps, litt vesentlig info ja.... støvsuge kabinett og skjermkort + prosessor vifte var noe av det første jeg gjorde. Funket når laptopen min var vrang, men ikke på desktopen denne gangen.... Endret 27. september 2010 av Angelus789 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ser for meg ut som skjermkortet er ødelagt. Beste måten å være sikker på er ved å prøve kortet i en annen maskin. Lenke til kommentar
Angelus789 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 fikk endelig tilgang på en annen desktop (håpløst i disse laptop dager), og fikk konstatert at skjermkortet er ødelagt så regner med at det blir nytt.... tviler på at eBay selgeren i USA tar det tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå