andy100 Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Hei, jeg er gutt, 16 år med brunt smålangt hår. for at jeg ikke skal ha håret i øynene, tar jeg luggen til en av sidene. Burde jeg legge det til høyre eller venstre? er det noen koder på dette? Lenke til kommentar
Populært innlegg Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Ja, høyre er homosiden. Unntaksvis er dager som begynner på "t", røde kalenderdager (ikke 17. Mai), bursdagen til din far og i én uke etter innleveringsfristen til selvangivelsen. 10 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Ja, høyre er homosiden. Unntaksvis er dager som begynner på "t", røde kalenderdager (ikke 17. Mai), bursdagen til din far og i én uke etter innleveringsfristen til selvangivelsen. Venstre! Endret 27. september 2010 av Pentumsmart Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Det er synd mot Jesus Krist at en moderator skal komme med slike tullesvar Nei, det er ingen fasit på hvilken side du skal ha luggen. Ta den siden som er mest naturlig for luggen til å ligge. Du merker det lett. Endret 27. september 2010 av Overdox 1 Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Hvorfor i allverden legger du ikke halvparten til høyre og andre halvdel til venstre!? Da tipper jeg bestemor blir stolt 3 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Ah yes, Martin-sveisen Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Det har jeg fundert på litt i det siste jeg og, etter å ha levd gjennom ungdomskolen og vg1 har jeg i sommer tenkt på, hvilken side bruker folk å ha det til. Jeg har det selv til min høyre og andres venstre (hvis man ser på meg). Så har jeg observert litt og funnet ut at det er ca 50-50. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 FOr mange går jo håret mye enklere en vei, jeg tenker ikke noe over det, håret mitt går automatisk mot min venstre Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. september 2010 Rapporter Del Skrevet 28. september 2010 Tror jeg kan legge min til begge sider, men det har blitt min høyre da dette har blitt naturlig i forhold til når jeg drar hånden igjennom håret Har jeg ingenting i håret og det er nyvasket blir det fort Luke i The O.C. sveis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå