Kvisten Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Har outlook 2007 instalert når jeg legger ved en fil som vedlegg i en mail - feks et word doc. så kommer ikke vedlegget fram til feks de som har outlook express. kan noe si hvor jeg kan får hjelp ? har lest manualer og help filer så det holder - men finner ikke ut av det Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Er du sikker på at feilen ligger hos deg da? Kanskje de med Outlook Express har noen begrensninger. Prøv å send mailen til en gmail konto (eller Hotmail etc) for å se om dokumentet faktisk er lagt ved mailen du sender. Ligger vedlegget på gmail, hotmail etc, så er ikke problemet hos deg. Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Takker for innspill. har testet på hotmail og det går fint - men det funker ikke på Outlook Express og Live Mail. Drevet å puslet litt - og funnet ut at hvis jeg setter e-post formatet til "ren tekst" og ikke "HTML" i min mail ( Outlook 2007) så kommer vedleggene frem. Virker det logisk ? Pussige ting --- G mail har jeg ikke fått testet ennå. Endret 27. september 2010 av Kvisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå