RasmusKRiis Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 1/500 sec I f/11 I ISO 200 I 179 mm I Olympus E-30 Bildet er tatt i Rauland fra 1096 m.o.h. Blir det for kjedelig? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kanskje ikke kjedelig, men den mørke delen midt på tar det meste av fokuset, og da fungerer liksom ikke bildet. Bedre med farger, kanskje? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Kanskje ikke kjedelig, men den mørke delen midt på tar det meste av fokuset, og da fungerer liksom ikke bildet. Bedre med farger, kanskje? Har et med farger her: Litt annet utsnitt. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg synes det hjalp litt. Hva med å prøve å tone ned blåfargen i vannet litt? Den er fortsatt ganske dominerende. Veldig sterke farger ser jeg, så jeg skjønner at du tok den i s/h først. Nesten så det ser ut som 2 eller 3 lag fra helt forskjellige bilder. Fjellet ser i alle fall litt photoshoppa ut. Mulig det fungerer aller best om du toner ned orange/rød litt også, for å få det til å matche. Da mister du "fargesprakinga", men jeg vet ikke om bildet fungerer på så mange andre måter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå