stianski Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Noen her inne som blir med å lage en pro club bare for medlemmene her? tenker på ps3. gi beskjed så fort som mulig Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Noen her med xbox 360 som er med å starte Pro Club? Orker ikke noe sånne noob greier som ikke aner hva de gjør btw Jeg er med. Gamertag er eveant94 Lenke til kommentar
zilch Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Fifa 11 er på vei i posten. xbox360: zilch2k Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 noen som er med på en kamp nå? Gamertag: emils19911 Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Noen her inne som blir med å lage en pro club bare for medlemmene her? tenker på ps3. gi beskjed så fort som mulig er gjerne med Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Heisann! Lurte på om det var noen klubber på PS3 Som søker en halvveis erfaren spiller. Si ifra om det finnes noe tilbud Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Spør om det samme, bare til Xbox. Er det noen klubber der ute? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Noen som vil game med meg på xbox, noen som kan utfordre meg? Nickname: StrongOrange360 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Finner ikke den tråden der man kan spørre folk om de er med i et slag fifa, så jeg spør heller her: Er det noen som er med i et slag fifa? Xbox, såklart. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvis du er snar, kan jeg ta en kamp med deg. skal ut å sparke fotball snart Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Her ble innlegget flyttet, ja. Se der. Selvfølgelig så jeg jo det først nå Noen som er med å spille eller? Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 gamertag : sjokade xbox selvfølgelig! Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Noen som vil spille 1 mot 1 match mot meg? Legg til espen96- på PS3 and make ready Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Noen som vil joine min virtual pro club? PS3 spilleren din må være over 40% og du må kunne spille som eit lag;) Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Noen som vil joine min virtual pro club? PS3 spilleren din må være over 40% og du må kunne spille som eit lag;) Jeg spiller på PS3. Pro'en min har bare 38%, men jeg klarer å spille som et lag:) Det er opp til deg om du vil ha meg. Spiller spiss/midtbane (foretrekker venstre) Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Noen som vil joine min virtual pro club? PS3 spilleren din må være over 40% og du må kunne spille som eit lag;) Jeg spiller på PS3. Pro'en min har bare 38%, men jeg klarer å spille som et lag:) Det er opp til deg om du vil ha meg. Spiller spiss/midtbane (foretrekker venstre) Får prøve deg senere idag:) PSN? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Noen som vil joine min virtual pro club? PS3 spilleren din må være over 40% og du må kunne spille som eit lag;) Jeg spiller på PS3. Pro'en min har bare 38%, men jeg klarer å spille som et lag:) Det er opp til deg om du vil ha meg. Spiller spiss/midtbane (foretrekker venstre) Får prøve deg senere idag:) PSN? Colecter. Vet det skrives collector, men collector og collecter var opptatt:P Edit: Når det kommer til posisjon, så kan jeg egentlig spille hvor som helst på banen. Men det er på kant jeg spiller best:) Endret 1. desember 2010 av AnonymousSuit Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Halla. Har gama Xbox Live siden i fjor. Gamer Black Ops, Assassins Creed Brotherhood, Halo Reach, Fifa 11 osv. Bare å adde meg viss du vill game med meg har også en klan Gamertag: zAfroBoyz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå