SilverBlade Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hei Det jeg lurer på er om denne PC fra Elkjøp duger til spill? http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ASLXPUB02105/acer-aspire-5553g?SelectedSubscriptionUUID=&Selected=Specifications#tProductTabcontent De spillene jeg vil spille er COD6, COD BO og Battlefield Jeg vil også vite hva som er negativt med denne PC og hva som er posetivt med denne PC Takk Lenke til kommentar
DEagleson Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Burde greie spill helt fint, siden skjermkortet vil kjøre en oppløsning på 1366x768. Battlefield Bad Company 2 liker at PCen har en prosessor med flere kjerner, da enkelte to kjerne prosessorer sliter med det spillet. Eneste som kanskje kan være ett minus er at du ikke vil ha verdens beste batteritid når den har en fire kjernes prosessor og ATI grafikk. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Også er Acer neppe god kvalitet, man får maskinen etter hva man betaler for. Hadde vært forsiktig med Acer maskinen, slipper man den i gulvet, går nok plasten litt i stykker, og maskinen bli styggere. Men ja spill, klarer den. Selv om maskinen i seg selv, ikke er noe super spille maskin krever ikke 1366x786 oppløsning så mye kraft. Men husk, jeg har 1440x900 oppløsning på min bærbar, så oppløsningen er litt lav syns jeg på en 15" skjerm. Min er kanskje i midddels. Dårlig på 15" må være 1024x786 som var vanlig for 5 år siden. Endret 27. september 2010 av LMH1 Lenke til kommentar
DEagleson Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hadde vært forsiktig med Acer maskinen, slipper man den i gulvet, går nok plasten litt i stykker, og maskinen bli styggere. Nesten alle bærbare PCer tar skade hvis man mister den på gulvet. ;D Men for den prisen skal du lete lenge etter en annen bærbar som yter det samme. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Acer er kvalitets maskiner, det er mer feil med hp, packardbell og slike maskiner! Acer har gjort en god jobb og imponerer mer og mer med sitt design og bygge kvalitet! eneste jeg er enig om her er skjermen. Acer har jeg eid 2 av og alle har lev i mangefoldige år og forsatt ikke noe feil eller skade! min lillebror bruker min 5år gamle acer maskin:) virker perfekt enda. Lenke til kommentar
DEagleson Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Desverre har 1366x768 blitt standard oppløsningen på 15" bærbare PCer. Til spilling burde det gå relativt greit. Selv har jeg 1920x1200 på min 15" HP, men den begynner å bli ganske utdatert. Den bruker jo første generasjons Intel Core 2 Duo som er laget i 65nm. Lenke til kommentar
SilverBlade Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 så konklusjonen er at det er en BRA Spill PC? Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 så konklusjonen er at det er en BRA Spill PC? til den prisen kan det ikke gå galt:) den spiller spillene men ikke på ultra for å sei det sånn:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå