Gå til innhold

Hvorfor trenger man 250GB på PS3?

Edit00r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får mer lagringsplass, det er ingen andre grunner. Du kan godt klare deg med 40GB, men det blir fort lite hvis du har en del spill som du vil ha installert samtidig.

Det er heller ikke noe problem å oppgradere senere, ved behov.

Grunnen til at jeg kjøpte 250 istedet for 120GB var kort og godt et bra bundle tilbud som Elkjøp hadde en stund. Hadde jeg kjøpt 120GB + spill hadde det kostet det samme som 250Gb bundle.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Ein del PS3 spel krever at du instalerer ein del på hardisken før du kan spele. Kor mykje data det er snakk om varierer ganske mykje frå spel til spel.

Det eg kanskje merker mest hardiskkapasiteten på er kor stor friheit eg har til å laste ned demoer og kjøpe nedlastbare spel på PSN.

Etterkvart vil eg tru at det blir fleire og fleire tilbud om å kjøpe spel over nett så litt størrelse på hardisken er greit å ha. Prisforskjellen er heller ikkje vanligvis så veldig stor.

Men dersom du kun bruker PS3 av og til, berre har tenkt å ha eit par spel og kanskje ikkje skal koble til internett så treng du eigentleg ikkje så mykje til hardisk.

Lenke til kommentar

Går det ikke an å kjøpe ny harddisk hvis du noen gang finner ut at du har for liten ?

Problemet med dette er at det er litt meir styr og krever litt meir tiltak å bytte hardisk når du fyrst har tatt den i bruk. Skal du bytte frå ein liten til ein større hardisk så må du då nesten ta backup som du kan føre over igjen på den nye.

Er ikkje så mykje arbeid med, men det er fortsatt mykje meir arbeid en å berre kjøpe ein PS3 som har stor hardisk fyrst som sist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...