nefrums Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hei, Jeg har en laptop som har tatt kvelden. På harddisken ligger det en del jeg vil ta vare på.. Jeg ønsker å kople denne harddisken til en "dockingstasjon" som overfører via USB eller lignende. Problemet er at jeg er veldig usikker på hvilken type harddisk dette er. Det er ikke en vanlig IDE, og heller ikke SATA. Den ligner litt på SATA, men den har "pinner". 15 x 7 pinner. Er det noken som har forslag til hva jeg mener, og som eventuellt har en løsning? På forhånd takk. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det høres mistenkelig ut som SATA, spør du meg ... Men mener du at den har "pinner" på samme måte som IDE-diskene? Kanskje det dreier seg om en ekstra adapter som er satt på utenpå selve disken? Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Hei, og tusen takk for svar! Du har heilt rett. Det er en SATA-disk med en overgang på. Det har jeg aldri sett før. Da har jeg en sak som kan lese ut filene også Tusen takk for rask hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå