HelloKjersti Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Spillverkets mann til topps i uoffisiell turnering. Les mer Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Gratulerer så mye Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Han har gått på skolen min. Tror han bor nede i gata. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Bra for han, han ser ikke så veldig typisk "nerd" ut heller om jeg får lov til å si det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Typisk nerd er det ingen fasit på De fineste sossene kan være spill-nerd. Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ja, selv hadde jeg aldri trodd at han var noen spill-fanatiker. =p Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Oldschoolere kaller det ikke kills, men frags. GG. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Johnathan Wendel ser heller ikke ut som det som beskrives som en typisk Nerd. Men ser heller ikke på Gamere som liker actionspill som Nerder og forstår ikke hvorfor så mange gjør det (Like action som skyting og bilspill er ikke spesielt nerdete synes jeg) Spill Nerder i mine øyne liker stort sett avangserte RPG spill og strategi spill som Victoria eller feks sette seg fullt inn i fly simoualtorer og tog simulatorer. Og være god i Halo betyr overhodet ikke Nerd i min bok. Erketypiske beskrivelsen på Nerd passer nok også bedre om man tar det jeg beskriver i betrakning Endret 29. september 2010 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg