Trene Arnholdt Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg har 2 maskiner nå som jeg ser det er noe lite plass igjen på windows partisjonen. Så jeg lurer på om det finnes et godt program for partisjonering som noen kan anbefale meg? Jeg kjører 2 s-ata disker i Raid0, så det burte vel gå greit å hente et par hundre gig fra den ene partisjonen og legge til C:... Men må vel regne med at all data blir tapt i forsøket, så da kunne jeg trengt et program som kan lage et "mirror" av partisjona og som jeg kan legge på en ekstern disk så lenge. Noe forslag her? På forrhånd takk. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hvis det er Vista eller Win7 så finnes det også muligheter for å flytte multimediamappene fra brukerenes områder til en annen disk hvis det er de filene som tar opp plass. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Et par forslag er Easeus Disk Copy og Easeus Partition Master. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 (endret) WinXP og Win7. Nei, det er ikke multimedia mappene som tar plass på disse, men takker for tipset. Har rett og slett beregna for lite plass til de partisjonene som windows ligger på og kunne tenke meg å gjøre om størrelsen på disse. @nebrewfoz Takker så mye. Skal ta en nermere titt på de 2. Endret 27. september 2010 av Mitra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå