R-B Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Min sync-PC for iPhone har totalhavarert. Før jeg syncer med ny PC lurer jeg på om jeg da mister alle kontaktene mine? De ligger nå kun på iPhone etter at den andre PC'en tok kvelden. Vet at jeg mister musikk ol. men mister jeg også kontaktene? I så fall, noen som har en lur løsning på bacup av kontakter før jeg kobler til den nye PC'en? iDrive er uaktuelt siden jeg ikke kan oppdatere til versjon 4.0 av iPhone før jeg kobler til ny PC.... Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ikke noe problem... Det skal bare være å koble i iphonen, så kjører den automatisk backup av iphonen din. Selv om det er en ny pc, betyr det ikke at den sletter alt innhold på mobilen din. Det ville vært for dumt. Du vil uansett bli spurt først, om iTunes skulle finne på å slette alle kontaktene dine... Lenke til kommentar
R-B Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Takk for det. Fant uansett en genial gratistjeneste i mellomtiden som ordner backup/sync mellom alle enheter du måtte ønske: vodafone360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå