Gå til innhold

Hjelp med "credit card statement"

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har fått min konto på FullTiltPoker sperret grunnet at jeg ikke har sendt de bekreftelse på at kortet som er registrert, er mitt.

Har nå fått et problem .. Fikk beskjed om å sende de et credit card statement. Så vidt jeg forstår, så er dette en oversikt som viser bevegelser på mitt kort. Men problemet er at det kortet jeg har registrert på FullTiltPoker er ikke et kredittkort, men et vanlig VISA-kort. Jeg har derfor ingen slik oversikt. Jeg får opplysninger om bevegelser på kortet i nettbanken, men da vises kun kontonummeret mitt, og ikke VISA-kort-nummeret mitt.

Samme er det med regninger - der står det at regningene er betalt fra kontonummer *** osv.

Derfor vil ikke Full tilt godkjenne det ..

Hva gjør jeg da? Noen med samme erfaring?

Noen som vet om det er mulig å ende kortet (fra VISA til mastercard/kredittkort) som er knyttet til kontoen på full tilt, selv om kontoen er sperret?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde for ikke lenge siden et nesten identisk problem med PayPal. Ble en eviglang runddans med frustrasjon. Akkurat som deg, mottar jeg ikke noe transaksjonsoversikt i postkassen. Og i nettbanken så står det ingenting som knytter VISA-kortet mot bankkontoen. PayPal godtar uansett ikke noe som er kopiert fra elektroniske oversikter. Skjønte fort det var en forferdelig tabbe å knytte et debet-kort opp mot PayPal. Tror jeg scannet alt som var mulig å scanne, og sendte PayPal, men hjalp ikke. Ikke engang scan av selve kortet hjalp. Den utrolig håpløse kundeservicen hjalp ikke akkurat heller.

Enden på VISA (hehe), ble at jeg måtte kontakte banken, få de til å sende et skriftlig brev om at VISA-kort nummeret mitt tilhørte meg. En scan av dette godtok PayPal, akkurat som om det ikke hadde vært noe problem å forfalske et slikt brev. Kunne skrevet det i Word og printet det ut. Duster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...